Τα «διδυμάκια» στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας αποτελούν κοινό τόπο. Είτε πρόκειται για μοντέλα που εξελίχθηκαν σε κοινή πλατφόρμα και φέρουν διαφορές στην εμφάνιση, είτε για αυτοκίνητα που η μόνη της διαφορά είναι τα σήματα. Το Subaru Forester δεν συγκαταλέγεται σε αυτές τις περιπτώσεις, όμως και αυτό έχει έναν χαμένο δίδυμο αδερφό.
Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η General Motors είχε μια ακατανίκητη επιθυμία να μετατρέψει τη Chevrolet σε παγκόσμιο «παίχτη». Πέρα από την αλλαγή των αλλοτινών Daewoo, η φίρμα από το Ντιτρόιτ ανέπτυξε δεσμούς και με άλλες εταιρίες που βρίσκονταν στο «καταφύγιο» της GM. Η πιο γνωστή, ίσως είναι αυτή με τη Lada και το αλαλούμ με το λανσάρισμα ενός νέου Niva, που ούτε Niva ήταν ούτε νέο. Ενδεχομένως να θυμάστε και το SAAB 9-7X, που κατ’ ουσία ήταν το Traiblazer με μάσκα, φανάρια και σήματα των Σουηδών. Πόσοι γνωρίζουν όμως πως και το Forester κυκλοφόρησε σε αμερικανική βερσιόν;
Το 1999, οι Αμερικανοί αγόρασαν το 20,1% της Fuji Heavy Industries. Της εταιρίας που είχε υπό τη σκέπη της τη Subaru και έμελλε να μετονομαστεί σε Subaru Corporation, το 2017. H συνεργασία δεν κράτησε πολύ, καθώς το 2005 η GM παραχώρησε το μερίδιό της και αποχώρησε από την FHI. Παρόλα αυτά, ως αποχαιρετιστήριο «φιλί», δημιούργησε το Chevrolet Forester. To «παπιγιόν» του Λουί Σεβρολέτ μπήκε στη μάσκα του ιαπωνικού SUV για χάρη της Ινδίας, όπου τα Chevrolet είναι πολύ πιο αναγνωρίσιμα από τα Subaru. Βασικός κινητήρας ήταν ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός boxer, με απόδοση 120 ίππους και 178 Nm. Συνδυαζόταν αποκλειστικά με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ. και τελική 180 χλμ./ώρα. Αριθμοί-«φωτοτυπία» με το δικό μας 2.0 X, εξαιρουμένων των 5 λιγότερων ίππων και 6 Nm.
Για τους γρήγορους Ινδούς, υπήρχε το XT. Κλασικά, με την υπερτροφοδοτούμενη μορφή του επίπεδου τετρακύλινδρου των 2 λίτρων, στα 177 άλογα και 245 Nm (0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. και τελική 202 χλμ./ώρα). Μοναδική διαφοροποίηση σε σχέση με το Subaru Forester, το γεγονός ότι η 2.5άρα εκδοχή των 211 ίππων δεν κυκλοφόρησε εκεί. Αντίθετα διατίθεντο τρία διαφορετικά κιτ βελτίωσης του 2.0 τούρμπο: στα 194 άλογα και 257 Nm, τα 203 και 297 Nm, με το κορυφαίο να φτάνει τα 240 άλογα και τα 336 Nm!