Η M3 CSL θεωρείται η καλύτερη M όλων των εποχών, με αρκετούς να ανεβάζουν τον δείκτη στην καλύτερη BMW της Ιστορίας.
Το να βρεις μια γνήσια E46 CSL (Coupe Sport Leichtbau) σε εξαιρετική κατάσταση και να πωλείται, ισοδυναμεί με λαχείο. Και αν το κερδίσεις, τότε όντως θα πρέπει να διαθέτεις το ποσό του πρώτου λαχνού για να την αποκτήσεις, καθότι οι τιμές κυμαίνονται στα ουράνια. Κάτι που ισχύει και για τη συγκεκριμένη.
Εμφανισιακά, δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό. Οι χαρακτηριστικές 19άρες, το Silver Grey Metallic χρώμα, το φημισμένο Gurney flap στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, ο προφυλακτήρας με την κυκλική εισαγωγή και το ανθρακονημάτινο splitter, μαζί με την ανάλογη οροφή, δηλώνουν άπαντα βροντερό «παρών». Το αυτό ισχύει για τα μηχανικά μέρη. Ο S54 των 3.2 λίτρων παράγει 360 (από 343) άλογα στις 7.900 σ.α.λ. και 370 Nm ροπής (από 365), η ανάρτηση αναφέρεται ως καινούργια και το ελαφρωμένο κατά 110 κιλά αμάξωμα (1.385 στο σύνολο) – χάρις στην απώλεια ηχοσυστήματος, κλιματισμού, μεγάλου μέρος της μόνωσης και την εκτενή χρήση ανθρακονημάτων – δεν εμφανίζει ίχνος ταλαιπωρίας.
Ο συνδυασμός του ατμοσφαιρικού εξακύλινδρου εν σειρά με το 6άρι ημιαυτόματο SMG II και ένα από τα πρώιμα launch controls, εξασφαλίζει επιτάχυνση 4,9 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και τελική 250 χλμ./ώρα, πάντα ηλεκτρονικά περιοριζόμενη. Σε περίπτωση αφαίρεσης αυτού, φτάνουμε στα 280 χλμ./ώρα.
Η M3 CSL παρήχθη σε 1.383 κομμάτια. Κατά συνέπεια, και με βάση τη «φανέλα» που τη συνοδεύει, τιμές στην περιοχή των 95.000 ευρώ είναι αναμενόμενες, ακόμα κι αν το οδόμετρο αναγράφει 77.650 χλμ.