Το VW Golf μπορεί να είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα, ανεξαρτήτως για ποια από τις 8 γενιές του μιλάμε, αλλά υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα και πανάκριβα δείγματα. Όπως το R MK7 του 2017 που βλέπουμε στις φωτογραφίες.
Κανονικά, δεν δικαιολογούνται 79.300 ευρώ για την αγορά του. Καινούργιο κόστιζε από 40 έως 50.000, αναλόγως αγοράς. Κλασικό μοντέλο δεν το λες, ώστε να μπορεί κάποιος να το κοστολογήσει στα ουράνια ως μεταχειρισμένο. Τότε γιατί το συγκεκριμένο κοντεύει τις 80.000 ευρώ; Γιατί, πρακτικά, δεν είναι πια Golf R, αλλά R36! Και μάλιστα 740 ίππων, αλλά και 925 Nm ροπής!
Το αυτοκίνητο είναι ένα από τα τερατώδη Golf της HGP, που έχουν κάτω από το αμάξωμα V6 κινητήρα 3.2 ή 3.6 λίτρων, παρέα με 2 τούρμπο και μυριάδες ακόμα βελτιώσεις. Εδώ έχουμε τον 3.6 V6 του Passat R36, συνοδεία υπερτροφοδοτών HGP R28, νέας φλάντζας που μειώνει τη συμπίεση, νέα έμβολα και στροφαλοφόρο, αναβαθμισμένες πολλαπλές εισαγωγής-εξαγωγής και νέο εγκέφαλο. Ενισχύσεις συναντάμε και στο 7άρι DSG, ώστε να αντέχει την υπερδιπλάσια ισχύ (310 άλογα και 380 Nm απέδιδε ο 2λιτρος TSI). Αναβαθμισμένες είναι και οι αντλίες νερού/βενζίνης, ενώ έχουν γίνει οι απαραίτητες εργασίες στην καλωδίωση, προκειμένου να «κουμπώσει» ο V6 στο μηχανοστάσιο και με τη μετάδοση.
Η ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη της KW και οι δισκόπλακες 400 χλστ. με 6πίστονες δαγκάνες μπροστά, ενώ πίσω 355 χλστ. Το πακέτο ολοκληρώνεται από τις 19άρες ζάντες της OZ. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, όμως σίγουρα τα 4,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και η ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική των 250 χλμ./ώρα είναι παρελθόν. Σε άλλα παρόμοια Golf της HGP, έχουμε δει 0-100 σε περίπου 3 δλ. και τελικές άνω των 340 χλμ./ώρα, οπότε σε αυτά τα επίπεδα λογικά κινείται το μπλε R του 2017. Όλα τα παραπάνω, όμως, κοστίζουν.
Σύμφωνα με την αγγελία, η μετατροπή κόστισε συνολικά 96.300 ευρώ! Έλαβε χώρα το 2018 και το κοντέρ να δείχνει 3.500 χλμ.,ενώ σήμερα έχει φτάσει τις 9.737 χλμ. Για να γίνει δικό σας, το Golf R που κυνηγάει Ferrari και Lamborghini απαιτούνται οι προαναφερθείσες 79.300 ευρώ – σχεδόν 20.000 ευρώ κάτω από το κόστος βελτίωσης.