Από τις 400 Ferrari Enzo που κατασκευάστηκαν – 399 για το κοινό, συν μία για τον Πάπα Ιωάννη Παύλο Β’ – μόλις 9 βγήκαν από το εργοστάσιο ντυμένα στο Argento Nürburgring 101/C ασημί των φωτογραφιών. Εξ αυτών των 9 Enzo, μόνο μία συνδύασε την εξωτερική απόχρωση με την μπεζ Cuoio στο εσωτερικό.
Η μοναδική αυτή Enzo είναι η εικονιζόμενη, αλλά χαρακτηρίζεται κι από ακόμα ένα «παράσημο». Από την ημέρα που παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη της, στην Ιαπωνία, ακριβώς 20 χρόνια πριν, δεν έχει κάνει ούτε 1 χιλιόμετρο! Τα 227 χλμ. που αναγράφει το οδόμετρο έχουν γίνει -σύμφωνα με την RM Sotheby’s που τη δημοπρατεί- στο Μαρανέλο, στα πλαίσια του test drive και του ελέγχου πριν την παράδοση του αυτοκινήτου! Είναι χαρακτηριστικό πως υπάρχουν ακόμα οι ζελατίνες σε πολλά σημεία, όπως τα μαρσπιέ, τα πεντάλ και πίσω από τα καθίσματα.
O ατμοσφαιρικός 6.5 V12 παραμένει απολύτως εργοστασιακός, συνεπώς η απόδοση κυμαίνεται στα επίπεδα των 660 ίππων στις 7.800 σ.α.λ. και 657 Nm στις 5.500 σ.α.λ., ικανή να προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,65 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και τελική 350 χλμ./ώρα. To χρώμα και η απίστευτα καλοκαιρισμένη κατάσταση, που πρακτικά παραμένει στο στάτους της καινούργιας, αποτελούν τους λόγους που η τιμή της ασημί Enzo αναμένεται να ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.
Ο βρετανικός οίκος δεν δημοσιοποιεί καν εκτίμηση, καθώς η συγκεκριμένη Ferrari περιλαμβάνει στην ελίτ των «σφραγισμένων» δημοπρασιών. Και μόνο το γεγονός αυτό, υποδηλώνει πως η τιμή θα κυμανθεί πολύ πάνω από τα επίπεδα του εκατομμυρίου. Τόσο πιάνουν βασικά οι κανονικές, κόκκινες Enzo. Όσες περιτυλίγονται σε σπέσιαλ αποχρώσεις, αλλάζουν χέρια για τουλάχιστον 2-2,5 εκατ. ευρώ.