Όποτε εμφανίζεται Porsche 911 προ 996 στις δημοπρασίες, επικρατεί πανικός. Ιδίως αν πρόκειται για κάποια 993, η οποία αποτέλεσε την τελευταία αερόψυκτη. Εδώ μάλιστα δεν έχουμε μια απλή 993, αλλά την πιο σκληροπυρηνική όλων. Με τέτοια παράσημα, φυσικό κι επόμενο η GT2 να κάνει πλιάτσικο στους τραπεζικούς λογαριασμούς.
Αγοράστηκε πρώτη φορά το 1997, από κάποιον Ιάπωνα θιασώτη των ευρωπαϊκών υπερ-κατασκευών. Η Glacier White 993 GT2 ταξίδεψε μέχρι τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου και παρέμεινε εκεί, μέχρι που στα μέσα των 00’s επέστρεψε στην Ευρώπη. Πρώτα πέρασε από Γερμανία, μετά από Ιταλία και τελικά έφυγε εκ νέου για την άλλη άκρη του κόσμου, αυτή τη φορά με προορισμό την Αμερική. Μπορεί να έχει αλλάξει 4 ιδιοκτήτες μέχρι σήμερα, ωστόσο η ένδειξη του κοντέρ παραμένει χαμηλά (15.226 χλμ.), αλλά όχι τόσο ώστε να λες ότι το αυτοκίνητο ήταν «μαντρωμένο».
Ευτυχώς δηλαδή, γιατί αυτό θα σήμαινε πως πήγε χαμένος ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος εξακύλινδρος boxer των 3.6 λίτρων. Οι 430 ίπποι και τα 540 Nm εκτόξευαν τη μόλις 1.290 κιλών Γερμανίδα στο 0-100 χλμ./ώρα, καταγράφοντας 4,4 δλ. – επίδοση ικανή να γουρλώσει μάτια πριν 25 χρόνια, άλλο που τώρα δεν μας κάνει αίσθηση. Το ίδιο ισχύει για την τελική των 295 χλμ./ώρα, την οποία ο αστικός μύθος θέλει να ξεπερνά το μαγικό νούμερο «300» με μικρότερη αεροτομή. Επειδή, όμως, πριν δυόμιση δεκαετίες οι 911 γούρλωναν μάτια και με το πόσο ευαίσθητες στους χειρισμούς του οδηγού ήταν, ουδείς επιχείρησε να κάνει πειράματα με την κάθετη δύναμη. Συνολικά 194 993 GT2 βγήκαν από το Τσουφενχάουζεν, για να καταλήξουν στην Ιαπωνία μόλις 17. Με τόσα μπόνους συλλεκτικότητας έρχονται αυτόματα τα εκατομμύρια στις δημοπρασίες, με τη συγκεκριμένη να αλλάζει χέρια έναντι 2.397.500 δολαρίων (2.192.034 ευρώ)