Κάποια αυτοκίνητα έχουν την ατυχία να βιώνουν απαξίωση, που στέλνει την αξία τους στα Τάρταρα λίγα μόλις χρονιά μετά την αγορά τους. Άλλα, αντίθετα, βλέπουν τις τιμές στα μεταχειρισμένα να ανεβαίνουν στο πέρας των ετών, ως άλλο καλό κρασί που ωριμάζει. Κάτι που γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες τους, παρκάροντάς τα στο γκαράζ και αφήνοντάς τα να μαζεύουν ευρώ αντί για χιλιόμετρα. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το συγκεκριμένο Ford GT, που δεν έχει ούτε 21 χλμ. στο οδόμετρο.
Μέλος της πολύ περιορισμένης έκδοσης Carbon Series, που διατέθηκε σε ελάχιστους αγοραστές επιλεγμένους από την ίδια τη Ford, ξεχωρίζει για τα κομμάτια «γυμνού» ανθρακονήματος και το συνδυασμό Frozen White χρώματος με μαύρη-κόκκινη racing stripe. Το «Carbon Series» σημαίνει πως και οι ζάντες κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, συνεργαζόμενες με εξάτμιση τιτανίου για τη μείωση του βάρους κατά 18 κιλά σε σχέση με τα υπόλοιπα GT. Περισσότερες ίνες άνθρακα συναντάμε και στις επενδύσεις του εσωτερικού, το οποίο ούτως ή άλλως είναι σαν να βλέπεις αγωνιστικού με στοιχεία άνεσης. Εξάλλου το GT αυτό ακριβώς είναι: ένα αυτοκίνητο που πρώτα εξελίχθηκε για να πάρει την νίκη στο Le Mans και μετά για να κυκλοφορεί στο δρόμο.
Ο 3.5 V6 twinturbo EcoBoost δεν παρουσιάζει αλλαγές, παράγοντας 670 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 746 Nm στις 5.900 σ.α.λ. Ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει τη μεταφορά της ισχύος στους πίσω τροχούς, προσφέροντας -σε συνεργασία με το launch control- επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. και τελική 350 χλμ./ώρα. Ζήτημα, βέβαια, να έχει πάρει μπρος περισσότερο από 2 φορές εδώ. Τα 20,2 χλμ. που αναγράφει το κοντέρ συνιστούν την καλύτερη απόδειξη πως το αυτοκίνητο αγοράστηκε, μπήκε στο γκαράζ και έμεινε εκεί να απολαμβάνει τις κλιματιζόμενες συνθήκες.
Η τακτική του ιδιοκτήτη απέδωσε πάντως, καθότι η εκτιμώμενη τιμή για το κλείσιμο της δημοπρασίας τοποθετείται πάνω από το 1 εκατομμύριο ευρώ, τη στιγμή που καινούργιο έκανε περίπου 450.000 ευρώ.