Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό και αναμφίβολα, δεν έχουν καμία σχέση με τα παλαιότερα σε πολλούς τομείς, όπως είναι σε ασφάλεια, επιδόσεις, κατανάλωση, τεχνολογία, εξοπλισμό κ.λπ. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι όλα πάνω τους είναι τέλεια, αφού υπάρχουν κάποια στοιχεία που ενοχλούν τους οδηγούς.
Δείτε ακόμη: Γιατί πρέπει να αλλάζονται τα ελαστικά εμπρός – πίσω;
Σύμφωνα με έρευνα που έκανε ο ανεξάρτητος οδηγός αγοράς αυτοκινήτου Carbuyer στη Μ. Βρετανία, το 65% των οδηγών παραπονέθηκαν για την έλλειψη κανονικής ρεζέρβας, στη θέση της οποίας υπάρχει το κιτ επισκευής ελαστικού, στα περισσότερα πλέον μοντέλα. Οι κατασκευαστές έτσι εξοικονόμησαν πολύτιμα λίτρα από το χώρο αποσκευών για να μεγαλώσουν τη χωρητικότητά του, αλλά και το επιπλέον βάρος που έχει ένα κανονικό ζαντολάστιχο.
Ωστόσο, σε μια κακιά στιγμή, το κιτ επισκευής ελαστικού είναι αναποτελεσματικό. Σε μια τρύπα από καρφί κάνει τη δουλειά του (αρκεί ο οδηγός να γνωρίζει πως λειτουργεί το σύστημα), όμως αν τύχει και σκιστεί το λάστιχο, τότε το αυτοκίνητο ακινητοποιείται και θα πρέπει να έρθει γερανός για να το μεταφέρει στο πλησιέστερο βουλκανιζατέρ. Αρκεί να υπάρχει βουλκανιζατέρ ανοιχτό εκείνη τη στιγμή και η ασφάλεια του αυτοκινήτου να περιλαμβάνει οδική βοήθεια.
Δείτε ακόμη: Πόσο επικίνδυνα είναι τα φτηνά λάστιχα; (+video)
Άλλο ένα στοιχείο που ενοχλεί, είναι το σύστημα start/stop των κινητήρων, το οποίο σε ορισμένα μοντέλα δεν είναι άμεσο και ομαλό στη λειτουργία του. Επίσης, για την απενεργοποίησή του χρειάζεται πάτημα του σχετικού διακόπτη ή… ψάξιμο στο μενού του συστήματος πολυμέσων. Το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί και τα ηλεκτρικά χειρόφρενα είναι και αυτά στη λίστα των στοιχείων που ενοχλούν, αλλά σε πολύ χαμηλότερο ποσοστό συγκριτικά με την έλλειψη κανονικής ρεζέρβας.