Η παρουσίαση της νέας Ferrari F80 σήκωσε πολλή κουβέντα, κι όχι μόνο για τους αριθμούς-ρεκόρ που θέτει στα χρονικά του Μαρανέλο. Η είδηση ότι καρδιά της νέας κορωνίδας του «Cavallino» δεν είναι κάποιος V12, αλλά ένας υβριδικός V6 κινητήρας, έφερε θυμηδία από πάρα πολλούς φαν των Ιταλών. Οι ίδιοι, ωστόσο, υπεραμύνονται της απόφασής τους.
Ο επικεφαλής marketing, Enrico Galliera, μίλησε στο Auto Express για την τοποθέτηση του υβριδικού V8 αντί του ατμοσφαιρικού V12 στο κέντρο της F80, δηλώνοντας με αυτοπεποίθηση πως ο πρώτος ήταν η ενδεδειγμένη επιλογή από πλευράς απόδοσης: «Εννοείται βρεθήκαμε σε δίλημμα, αν θα βάζαμε τον πιο εμβληματικό μας κινητήρα ή αν θα παίρναμε την υβριδική οδό, που παρείχε την υψηλότερη απόδοση. Η απόφαση έγειρε αμετάκλητα προς το δεύτερο, καθώς πάντα αυτό κάνουμε: επιλέγουμε τη λύση που παρέχει τη μεγαλύτερη δυνατή δυναμική». Με άλλα λόγια, άλογα και επιδόσεις αντί ήχου και αίσθησης. Το θέμα είναι ότι μόλις πριν ένα χρόνο, ο επικεφαλής σχεδίασης (και αυτός που φιλοτέχνησε τις γραμμές της F80) έλεγε τα ακριβώς αντίθετα.
Στα τέλη του προηγούμενου έτους, και με παρουσίαση της 12Cilindri στα σκαριά, ο Flavio Manzoni δήλωνε τα εξής: «Ένας twinturbo V6 ή V8 θα έκανε καλύτερη δουλειά στην απόδοση και τις επιδόσεις. Ο V12, όμως, δεν έχει ανταγωνισμό σε συναίσθημα και συγκινήσεις». Βέβαια, για να δώσουμε και λίγο δίκιο στο Μαρανέλο, άλλο επίπεδο (και ανταγωνισμό) η 12Cilindri, άλλο η F80. Όταν καλείσαι να κοντράρεις μια McLaren W1 στα 1.275 άλογα ή ένα Koenigsegg Jesko 1.500 ίππων, το συναίσθημα και ο ήχος περνούν σε δεύτερη μοίρα. Τα τούρμπο αναλαμβάνουν ρόλο πρωταγωνιστή, μαζί με τους ηλεκτροκινητήρες. Αλλιώς 0-100 χλμ./ώρα σε 2,15 δλ. και 0-200 χλμ./ώρα σε 5,75 δλ., δεν έχει.