Η διάδοχος της εικονικής McLaren F1 και της εξωτικής McLaren P1, η ολοκαίνουργια McLaren W1 ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στη διάσημη σειρά «1» της βρετανικής φίρμας. Εφοδιασμένη με ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με V8 κινητήρα συνδυαστικής ισχύος 1.275 ίππων, έχει την υψηλότερη απόδοση από οποιαδήποτε McLaren, καθώς και τη μεγαλύτερη από όλους τους βασικούς ανταγωνιστές της. Οι τιμές τους ξεκινούν από περίπου 2 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας συμπεριλαμβανομένων των φόρων (2,39 εκατομμύρια ευρώ), ποσό που ανεβαίνει πανεύκολα, αν επιλέξει ο πελάτης να την εξατομικεύσει. Η παραγωγή θα περιοριστεί στα 399 οχήματα, τα οποία έχουν όλα ήδη προπωληθεί.
Ξεκινώντας από το υβριδικό σύνολο, αποτελείται από ένα 4.0 λτ. V8 twin-turbocharged, ισχύος 928 ίππων και 900 Nm και το ηλεκτρικό μοτέρ των 347 ίππων και 440 Nm. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 1,384 kWh και εξασφαλίζει ηλεκτρική κίνηση έως 2 χιλιόμετρα, εφόσον δεν γίνει αυτοφόρτιση. Συνδυαστικά φτάνουν στους πίσω τροχούς 1.275 άλογα και 1.340 Nm στις 4.500-5.000 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 ταχυτήτων και οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 5,8 δλ., 0-300 χλμ./ώρα σε 12,7 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350 χλμ./ώρα.
Η McLaren W1 ζυγίζει 1.399 κιλά, που σημαίνει ότι η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι στο 1,1. Από πλευράς διαστάσεων έχει μήκος 4.635 χλστ., πλάτος 2.074 χλστ., ύψος 1.182 χλστ. και μεταξόνιο 2.680 χλστ. Φυσικά το αμάξωμα της W1 είναι μελετημένο σε κάθε του λεπτομέρεια, όχι μόνο για να εντυπωσιάζει σχεδιαστικά, αλλά και για να ενισχύει το κράτημα του hypercar στις ασύλληπτες ταχύτητες που φτάνει ακαριαία. Για παράδειγμα από το Road mode στο Race mode η απόσταση από το έδαφος μειώνεται κατά 37 χλστ. εμπρός και 17 χλστ. πίσω, ενώ η αναρτήσεις σκληραίνουν. Τα εμπρός και πίσω φτερά αναπτύσσονται, ενώ η ουρά με την ονομασία McLaren Active Long Tail εκτείνεται προς τα πίσω έως και 300 χλστ. για να ενισχύσει με 1.000 κιλά κάθετης δύναμης.
Η ολοκαίνουργια ανάρτηση McLaren Race Active Chassis Control III με λειτουργία McLaren Race εξασφαλίζει τεράστιο εύρος δυνατοτήτων. Υπάρχει και η επιλογή Comfort για την παροχή μέγιστης δυνατής άνεσης, όσο είναι εφικτή σε ένα τέτοιο υπεραυτοκίνητο. Αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω, με τμήματα κατασκευασμένα από τιτάνιο. Τα μπροστινά φρένα διαθέτουν δαγκάνες 6 εμβόλων και τα πίσω με δαγκάνες 4 εμβόλων, αμφότερα σφυρήλατα μονομπλόκ. Οι δίσκοι 390 χλστ. στο σύστημα McLaren Carbon Ceramic Racing+ (MCCR+) είναι μοναδικοί για το W1, με πρόσθετο κεραμικό στρώμα σε σύγκριση με προηγούμενους κεραμικούς δίσκους. Αυτό παρέχει μεγαλύτερη ανθεκτικότητα, ενώ επιτρέπει ένα πιο επιθετικό τακάκι φρένων και υψηλότερα επίπεδα τριβής για περαιτέρω αύξηση της απόδοσης πέδησης. Η W1 φρενάρει σε 29 μέτρα από τα 100 χλμ./ώρα και σε 100 μέτρα από τα 200 χλμ./ώρα. Η McLarer W1 πατάει τροχούς 19 ιντσών εμπρός με ελαστικά 265/35 και 20 ιντσών πίσω με ελαστικά 335/30.