Το αποτύπωμα της F40 στο Μαρανέλο ίσως να μην έχει αντίπαλο από καμιά άλλη Ferrari, στα χρονικά της φίρμας. Το τελευταίο αυτοκίνητο που εξελίχθηκε υπό την επίβλεψη του «Γέρου», κατά πάρα πολλούς το καλύτερο «Cavallino» όλων των εποχών και αυτό που αποτελεί φάρο για όλα τα άλλα. Η 488 GTB απέχει παρασάγγας από το στάτους της ιστορικής προγόνου, αλλά κάνει σεβαστή προσπάθεια να πάρει λίγο από την αίγλη του στις ζάντες.
Η κατακόκκινη 488 GTB που κάνει τα μάτια μας να αισθάνονται τυχερά, μεταφέρει λίγο από το πνεύμα της F40 στις τέσσερις άκρες της, μέσω των πανέμορφων ζαντών της HRE. Η ελβετική εταιρία διαθέτει μερικούς από τους πιο καλοσχεδιασμένους τροχούς στην αυτοκινητοβιομηχανία, εργοστασιακή και aftermarket, με τις συγκεκριμένες να ανήκουν στη σειρά Vintage 505M . Το ντιζάιν αντλεί έμπνευση από τις ζάντες της F40, σε ένα σχέδιο που φοριόταν πολύ τη δεκαετία του 80, με τις 5 ακτίνες και τον σχετικά ογκώδη ομφαλό να κυριαρχούν.
Η διάσταση εν προκειμένω ανέρχεται στις 21 ίντσες, ανεβαίνοντας κατά 1 σε σχέση με τα εργοστασιακά στάνταρ. Το μοντέλο 305, όπως ονομάζεται, διατίθεται σε ένα εύρος από τις 17 μέχρι τις 24 ίντσες, οπότε οι 21 της Rosso Corsa 488 GTB Enzo είναι μια χαρά διάσταση – αν και κομμάτι οριακή, για τα δεδομένα του αυτοκινήτου. Ενδεχομένως να είναι καλύτερο ένα σετ 20άρες, αλλά ομολογουμένως οι 20άρες γεμίζουν χορταστικά τους θόλους της 488. Το αντίθετο πράττουν με το πορτοφόλι, καθώς τιμώνται στις 2.575 δολάρια (2.453 ευρώ) έκαστη! Όπερ εστί 10.300 δολάρια (περίπου 9.800 ευρώ) η τετράδα, χωρίς τα ελαστικά, και μάλιστα για τη μικρότερη διάσταση!. Αν ο τραπεζικός λογαριασμός βγαίνει για 488, πάντως, το κόστος των ζαντών ισοδυναμεί με αγορά τασιών για έναν μέσο κάτοχο αυτοκινήτου.
Να θυμίσουμε ότι η 488 GTB καλπάζει με 720 άλογα από τον twinturbo V8 των 3.9 λίτρων, την επιτάχυνση των 2,85 δλ. (που στην πραγματικότητα μπορεί να γίνουν 2,26) για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, τα 7,6 δλ. για τα πρώτα 200 χλμ./ώρα και την τελική ταχύτητα των 340 χλμ./ώρα.