Μόνο το Koenigsegg Jesko θα αρπάζει φωτιά; Οι Ferrari ήταν αυτές που ακούστηκαν πρώτες για πυρκαγιές, με τα περιβόητα προβλήματα της 458 Italia που έκαναν κάρβουνο δεκάδες αυτοκίνητο. Όπως φαίνεται, τώρα ήρθε η ώρα της 296 GTB να πάρει τη σκυτάλη.
Μια plug-in υβριδική Ιταλίδα παραδόθηκε στις φλόγες σε εθνική οδό της Βερόνα, κατά τη διάρκεια του Cavalcade Venice Tour. Ενός event με παράβολο 42.700 ευρώ, που περιλαμβάνει τη διάσχιση 1.220 χλμ. σε όλη την ιταλική επικράτεια από ένα καραβάνι υπεραυτοκινήτων. Μια 125άδα συγκέντρωσε η φετινή διοργάνωση, εννοείται με τις Ferrari στους πρώτους ρόλους. 296 GTΒ, 812 Superfast, F8 Tributo, ακόμα και LaFerrari πήραν εκκίνηση από τη Βενετία, στις 30 Ιουνίου, αλλά δυστυχώς κάποιες από αυτές δεν θα δουν τερματισμό. Ήδη τρεις έχουν πάρει το δρόμο για συνεργεία και φαναρτζίδικα, όμως η ατυχία αυτής που βλέπουμε κεντρίζει το ενδιαφέρον.
Τρεις Ferrari (η μια SF90 Stradale) κατέληξαν στις μπαριέρες, έπειτα από απώλεια ελέγχου των οδηγών τους. Μην τους κακίσουμε πολύ, διότι οι αναφορές κάνουν λόγο για βρεγμένο οδόστρωμα. Ότι έφταιγαν, όμως, έφταιγαν. Αυτός της συγκεκριμένης, ωστόσο, δεν έκανε τίποτα λάθος. Απολάμβανε το ταξίδι, μέχρι που άρχισε να βλέπει καπνούς στην καμπίνα. Κατευθείαν έκανε στην άκρη, ειδοποίησε την Πυροσβεστική και περίμενε, βλέποντας ταυτόχρονα το καμάρι του να καίγεται. Ευτυχώς ούτε ο ίδιος, ούτε ο συνεπιβάτης κινδύνευσαν, ενώ και οι πυροσβέστες κατάφεραν να σώσουν το αυτοκίνητο πριν αρπάξει ολόκληρο. Η φωτιά προκάλεσε σημαντικές ζημιές μεν, αλλά τουλάχιστον δεν κατέστρεψε ολοσχερώς τη 296 GTB. Όσο για τα αίτια;
Από τη στιγμή που η πυρκαγιά ξεκίνησε από το μηχανοστάσιο, την ώρα που μιλάμε για PHEV μάλιστα, υπάρχουν πολλοί «ύποπτοι»: ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία, βραχυκύκλωμα. Ο 2.9 V6 twinturbo έρχεται πιο πίσω στις υποψίες, αλλά δεν αποκλείεται. Στο σημείο που ξεπήδησε η φωτιά, πάντως, εδράζεται η συστοιχία 7,45 kWh του plug-in υβριδικού συστήματος.