Μια Ferrari 330 LM /250 GTO του 1962 έγραψε ιστορία στη δημοπρασία RM Sotheby’s Marquee Week Sales of Modern and Contemporary Art, καθώς το περασμένο Σαββατοκύριακο άλλαξε χέρια για 51,75 εκατομμύρια δολάρια (48,32 εκατ. ευρώ)! Η υψηλότερη τιμή που έχει πουληθεί Ferrari σε δημοπρασία, αν και μέσω ιδιωτικών πωλήσεων δυο άλλες 250 GTO έχουν αλλάξει χέρια για περισσότερα χρήματα. Αυτό δεν αφαιρεί τίποτα από το επίτευγμα της συγκεκριμένης, που την τοποθετεί στο top 3 όλων των εποχών για «Cavallino».
Ως η μόνη εργοστασιακή 250 Serie I που ετοιμάστηκε από τη Scuderia Ferrari, η GTO συμμετείχε σε μια σειρά αγωνιστικών εκδηλώσεων, συμπεριλαμβανομένων των 1.000 χλμ. του Nurburgring το 1962, όπου πήρε τη νίκη στην κατηγορία και ήρθε δεύτερη γενικής. Την ίδια χρονιά κατέβηκε στις 24 Ώρες του Le Mans, όπου οι Lorenzo Bandini και Mike Parkes πάλευαν στις πρώτες θέσεις γενικής, αλλά τελικά εγκατέλειψαν. Το 1964 η 250 GTO με αριθμό πλαισίου 3765 πουλήθηκε για μόλις 6.000 δολάρια (περίπου 61.000 σε σημερινά χρήματα), αναλαμβάνοντας υπηρεσία στο πρωτάθλημα αναβάσεων της Σικελίας και τερματίζοντας στη δεύτερη θέση.
Έκτοτε, και μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’80, η εν λόγω Ferrari 250 GTO άλλαξε πολλές φορές χέρια για να καταλήξει στην Αμερική και τον συλλέκτη Jim Jaeger, το 1985. Τότε ήταν η πρώτη φορά που δαπανήθηκαν σεβαστά ποσά για χάρη της, με το ισοδύναμο 500.000 σημερινών δολαρίων. Ο Jaeger ξόδεψε ακόμα περισσότερα στην πλήρη αναπαλαίωση του αυτοκινήτου, φέρνοντάς τη σε κατάσταση καινούργιου. Η 250 GTO πρωταγωνιστούσε για τέσσερις δεκαετίες σε events ιστορικών και σχετικές εκδηλώσεις, σαρώνοντας τα βραβεία. Πριν λίγες ημέρες ήρθε η ώρα να αλλάξει για μια ακόμα φορά όνομα η άδεια κυκλοφορίας, καταγράφοντας μια από τις υψηλότερες τιμές όλων των εποχών στους τέσσερις τροχούς.
Ούτως ή άλλως, η 250 GTO είναι ένα από τα πλέον πολυπόθητα αυτοκίνητα στις τάξεις των συλλεκτών. Μόλις 36 κατασκευάστηκαν, ενώ η συγκεκριμένη είχε και το ακόμα πιο σπάνιο προνόμιο του 4.0 V12 στο μηχανοστάσιο, αντί του κλασικού Colombo 3.0 V12. Κατά τη διάρκεια της αναπαλαίωσης πάντως, ο 3.0 V12 επέστρεψε κάτω από το καπό της. H απόδοσή του φτάνει τους 300 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και τα 294 Nm στις 5.500 σ.α.λ., με ένα 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο να τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς.