Η αγορά μιας Bugatti Chiron απαιτεί τουλάχιστον 2 εκατ. ευρώ. Με άλλα λόγια, μόνο οι δισεκατομμυριούχοι του πλανήτη μπορούν να ασχοληθούν. Αν κάποιος κοινός πλούσιος έχει τη διάθεση όμως, μπορεί να ψαχτεί με τις πλάγιες οδούς.
Μια εναλλακτική είναι κάποια τρακαρισμένη. Δύσκολο, καθώς οι περισσότεροι που αγοράζουν Chiron δεν τις οδηγούν για να τρακάρουν, αλλά αξίζει μια έρευνα. Αν οι ζημιές περιορίζονται στο αμάξωμα ή γενικά δεν αφορούν το δίδυμο κινητήρα-μετάδοσης, μπορεί να προκύψει μια λειτουργική Bugatti με μερικές εκατοντάδες χιλιάδων ευρώ. Η άλλη περίπτωση, αφορά κάποια καμένη. Προφανώς, όχι ολοσχερώς. Και εννοείται, αν γίνεται, με τα ζωτικά μέρη ανέπαφα.
Μια τέτοια «ευκαιρία» (και χωρίς εισαγωγικά, γιατί όχι;) είναι η συγκεκριμένη. Βρίσκεται στη Φλόριντα και έφτασε σε αυτή την κατάσταση λόγω βόμβας μολότοφ, πιθανόν εξαιτίας κόντρας μεταξύ ράπερ. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ανήκει στο χώρο της συγκεκριμένης μουσικής και, δίχως να επιβεβαιώνεται το σενάριο, μάλλον η Chiron έγινε παρανάλωμα του πυρός από κάποιο αντίπαλο στρατόπεδο. Για -σχετικά- καλή τύχη του αυτοκινήτου, το μπουκάλι με το εκρηκτικό κοκτέιλ έσκασε στο εμπρός μέρος. Περαστικοί κατάφεραν να περιορίσουν τις φλόγες μέχρι να φτάσει η πυροσβεστική, οπότε η ζημιά περιορίστηκε πριν καν επεκταθεί στην καμπίνα.
Η αριστερή πλευρά ήταν αυτή που «άρπαξε» περισσότερο, με την πυρκαγιά να καταστρέφει εκτός από το αμάξωμα και τον αριστερό «πύργο» των αμορτισέρ. Ένα σημείο που αποτελεί τμήμα του ανθρακονημάτινου πλαισίου και οδήγησε την ασφαλιστική στο να δηλώσει «ολική» το hypercar. Κάτι που -βάσει νομοθεσίας Η.Π.Α.- σημαίνει πως η Chiron δεν μπορεί να κυκλοφορήσει σε δημόσιο δρόμο, ακόμα κι αν επισκευαστεί. Αν μετακομίσει σε άλλη χώρα όμως, το πράγμα αλλάζει.
Η καψαλισμένη Bugatti θα βγει σε δημοπρασία, με την εκτιμώμενη τιμή να ορίζεται στις 345.000 δολάρια (297.000 ευρώ). Μπορεί να φαίνονται λίγα για 8λιτρη W16 τετρατούρμπινη υπερκατασκευή 1.500 ίππων, αλλά λάβετε υπόψη πως μόνο τα εμπρός φανάρια κοστίζουν 35.000 δολάρια (30.100 ευρώ).