Οι ρομαντικοί και ωριμότεροι ηλικιακά λένε πολλές φορές πως «δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά», αναφερόμενοι στα αυτοκίνητα (κι όχι μόνο). Αν βάλεις την κόκκινη BMW M6 των φωτογραφιών δίπλα σε μια καινούργια M, μόνο άδικο δεν μπορείς να τους δώσεις.
Η αισθησιακή Βαυαρή μας έρχεται από το Τέξας και αριθμεί 33 έτη στην ταυτότητα. Κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 1988 και έκτοτε άλλαξε δυο ιδιοκτήτες, με τον τελευταίο να προβαίνει σε μερικές εργασίες ανανέωσης. Το αυτοκίνητο ξαναβάφτηκε το 2019, στο αυθεντικό Cinnabar Red, ενώ η ηλεκτρική οροφή αντικαταστάθηκε από καινούργια. Παράλληλα, υπάρχουν και βελτιώσεις. Οι ζάντες των 17 ιντσών προέρχονται από Σειρά 5 E39 και περιβάλλονται από ελαστικά Sumitomo HTRZ II, σε διάσταση 235/40. Τα αμορτισέρ είναι της Bilstein, τα ελατήρια χαμηλώματος αναβαθμίζουν την εμφάνιση, οι αντιστρεπτικές είναι νέες, ενώ πίσω από τους τροχούς συναντάμε φρένα της UUC Motorwerks, με 6πίστονες δαγκάνες της Wilwood εμπρός και 4πίστονες πίσω.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί το δέρμα σε απόχρωση Lotus White, το aftermarket σύστημα πολυμέσων της Pioneer (τηλεόραση, DVD player και navigation) και το αναλόγων προδιαγραφών ηχοσύστημα, με subwoofer 8,5 ιντσών της JBL.
Το μηχανοστάσιο είναι το μόνο που έχει μείνει ανέγγιχτο, κάτι που σημαίνει πως η απόδοση του εξακύλινδρου εν σειρά των 3.5 λίτρων παραμένει ως είχε. Ο κινητήρας είναι ίδιος με της M635 CSi, όμως η απόδοση και τα σήματα διαφέρουν. Σε Αμερική και Ιαπωνία, το αυτοκίνητο κυκλοφορούσε ως M6. Η ισχύς, όμως, ήταν μειωμένη: αντί των 286 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και 340 Nm στις 4.500 της «δικής μας», η M6 έστελνε στους πίσω τροχούς 256 άλογα και 330 Nm (στις ίδιες στροφές). Αναμενόμενα, οι επιδόσεις ήταν αισθητά υποδεέστερες της M635 CSi, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται 1 δλ. αργότερα (6,8 αντί 5,8 δλ.) και το κοντέρ να σταματά 10 χλμ./ώρα νωρίτερα (245 αντί 255 χλμ./ώρα).
Το οδόμετρο αναγράφει 116.000 μίλια (186.000 χλμ.) και η τιμή, με δυο μέρες να απομένουν για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας, ανέρχεται στις 15.000 δολάρια (12.432 ευρώ).