To Silvia συγκαταλέγεται στα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα τόσο της Nissan, όσο και γενικά της Ιαπωνίας. Το πισωκίνητο κουπέ από την Γιοκοχάμα ανέθρεψε -και εκπαιδεύει ακόμα- γενιές drifters, συμβάλλοντας στην παγκόσμια διάδοση των πλαγιολισθήσεων. Και μπορεί οι περισσότεροι να γνωρίζουν τα S13, S14 και S15 των 90’s, ωστόσο η «Σιλβή» έχει μια παράδοση που εκτείνεται σε διάστημα σχεδόν 40 χρόνων (το 1965 η πρώτη παρουσία, το 2002 η τελευταία)!
Όπως φαίνεται, η Nissan δεν θέλει να μείνει έξω από το χορό των αναβιώσεων θρυλικών ονομάτων. Έχοντας ήδη παρουσιάσει το νέο Z, οι Ιάπωνες θέλουν να συνεχίσουν τις επικλήσεις στο ένδοξο παρελθόν τους και, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο στρατηγικής της φίρμας από τη Γιοκοχάμα, θα το κάνουν μέσω του Silvia. Κάτι που πλέον έρχεται από επίσημα χείλη, καθώς ο αντιπρόεδρος στρατηγικής της εταιρίας είπε στο αυστραλιανό Drive: «Προσπαθώ να περάσω, όπως το έχω στο μυαλό μου, μια γκάμα με τρία sportscars: το GT-R, το Z και κάτι ακόμα. Αυτό το κάτι, θέλω να είναι το νέο Silvia. Τώρα, αν θα το κάνουμε; Το παλεύω, ακόμα δεν είναι σίγουρο, το ξεκαθαρίζω. Δεν είναι εύκολο, αλλά προσπαθούμε».
Ο Espinosa είχε αναφέρει παλιότερα πως «στόχος είναι ένα σπορ αυτοκίνητο με καλή ισχύ και σωστή τιμή, ώστε να προσελκύσει τους αγοραστές». Πέραν αυτού, όμως, τίποτα από πληροφόρηση. Αξίζει να αναφερθεί πάντως, ότι και παλιότερα είχαν κυκλοφορήσει ανάλογες φήμες, ενώ και η ίδια η Nissan είχε παρουσιάσει πρωτότυπο που απεικόνιζε την EV αναβίωση του πρώτου Silvia. Άρα δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι το νέο Silvia θα φοράει κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με ιαπωνικά δημοσιεύματα η πλατφόρμα του Ariya θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για το Silvia S16, αν φυσικά επιλέξει η Nissan να συνεχίσει την παραδοσιακή ονοματοδοσία.
Η κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού crossover διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 429 ίππων και 600 Nm. Είναι, βέβαια, τετρακίνητο, οπότε χαλάει λίγο η «μαγιά» για το Silvia. Από την άλλη, ωστόσο, δεν είναι δύσκολο να ρυθμίσουν οι Ιάπωνες γκουρού την κατανομή της ροπής, ώστε να τροφοδοτεί περισσότερο τον πίσω άξονα. Όπως και να έχει τελικά, προς το 2025 θα πρέπει να το περιμένουμε – αν πάρει έγκριση το project.