Λίγα αγωνιστικά μπορούν να υπερηφανευτούν για την αήττητη καριέρα τους. Υπάρχουν αρκετά με τρομακτικό ποσοστό νικών, αλλά αυτά που δεν έχουν χάσει ούτε έναν αγώνα είναι ελάχιστα. Ένα εξ αυτών, η Ferrari F300 του Μίκαελ Σουμάχερ.
To μονοθέσιο της Scuderia για τη σεζόν του 1998 επανέφερε την ιταλική ομάδα σε πορεία πρωταθλητισμού, μαζί φυσικά με τις μοναδικές ικανότητες του Γερμανού ζωντανού μύθου. Η χρονιά δεν ξεκίνησε καλά για το Μαρανέλο, καθώς στους πρώτους 6 αγώνες οι McLaren-Mercedes πήραν 5 νίκες (4 ο Μίκα Χάκινεν, 1 ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ) και ο Σουμάχερ ταλαιπωρούνταν αρκετά από προβλήματα αξιοπιστίας (μία εγκατάλειψη και ένας τερματισμός εκτός βαθμών). Στο Grand Prix του Καναδά, όμως, γύρισε ο διακόπτης. Υπεύθυνο για αυτό, το μονοθέσιο που βλέπουμε.
Η F300 με αριθμό σασί 187 έκανε την πρώτη της εμφάνιση στο Μονακό, αλλά ως εφεδρικό αυτοκίνητο που τελικά δεν χρησιμοποιήθηκε. Όπως απέδειξε η 10η θέση του Γερμανού στον αγώνα και, κυρίως, η επιτυχία του εν λόγω μονοθεσίου αργότερα στη σεζόν, καλύτερα να είχε επιστρατευτεί στο Πριγκιπάτο. Η υπ’ αριθμόν 187 F300 πήρε το βάπτισμα του πυρός στο Μόντρεαλ, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση στα δοκιμαστικά πίσω από τις δυο McLaren. Στον αγώνα, όμως, έκανε ρελάνς και πήρε μια άνετη νίκη, την ώρα που Χάκινεν και Κούλθαρντ εγκατέλειπαν! Ιδανικό και πολύ γούρικο ξεκίνημα, το οποίο είχε την ανάλογη συνέχεια.
Ο Σουμάχερ, οδηγώντας το ίδιο μονοθέσιο, πήρε δυο νίκες στους ισάριθμους αγώνες που ακολούθησαν (Γαλλία και Αγγλία) και έκλεισε τη βαθμολογική διαφορά από τον Φινλανδό στον πόντο. Σε Αυστρία και Γερμανία χρησιμοποιήθηκε άλλο αυτοκίνητο, με τον Γερμανό να τερματίζει 3ος και 5ος αντίστοιχα. Ο Χάκινεν πήρε ισάριθμες νίκες, πριν επιστρέψει η F300 νο187 στην Ουγγαρία και επαναφέρει τον Σούμι στα νικηφόρα αποτελέσματα. Το μονοθέσιο εν τέλει αποσύρθηκε και πουλήθηκε σε συλλέκτη, με το πρωτάθλημα να καταλήγει τελικά στον Χάκινεν, στον τελευταίο αγώνα, έπειτα από την εγκατάλειψη του Σουμάχερ.
Η αήττητη Ferrari σήμερα επανέρχεται στο προσκήνιο και δημοπρατείται , με τις εκτιμήσεις να την τοποθετούν μεταξύ 5 και 6,7 εκατ. λιρών (5,9 – 7,9 εκατ. ευρώ)! Είναι πλήρως αναπαλαιωμένη και λειτουργική, έχοντας τον ατμοσφαιρικό V10 των 3.0 λίτρων να παράγει 800 ίππους στις 17.500 σ.α.λ. και να κινεί τους πίσω τροχούς μέσω 7τάχυτου σειριακού κιβωτίου.