Νέο κάτοχο έχει το ρεκόρ για το ακριβότερο μονοθέσιο Formula 1 όλων των εποχών, καθώς η Ferrari F2003-GA του Μίκαελ Σουμάχερ εξαΰλωσε κάθε πρόβλεψη σχετικά με το ποσό που θα έπιανε στη δημοπρασία.
Η εκτίμηση της RM Sotheby’s τοποθετούσε το αυτοκίνητο που χάρισε στο Γερμανό θρύλο τον 6ο τίτλο της καριέρας του, μεταξύ 7,5 – 9,5 εκατομμυρίων ελβετικών φράγκων. Σε δικά μας δεδομένα, δηλαδή, 7,57-9,59 εκατ. ευρώ! Αριθμοί που, αν επαληθευόντουσαν, θα καθιστούσαν την F2003-GA ως ένα από τα ακριβότερα αυτοκίνητα στα χρονικά, ανεξάρτητα αν μιλάμε για αγωνιστικό, μονοθέσιο, ή παραγωγής. Το τρίτο χτύπημα του σφυριού, τελικά, δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες. Τις διέλυσε!
Η F2003-GA με αριθμό σασί 229 πωλήθηκε τελικά όχι για 7,5, 8, 9,6 ή 10 εκατ. ευρώ, αλλά για σχεδόν 15! H τελική τιμή ανήλθε σε 14,63 εκατ. ελβετικά φράγκα, που ισοδυναμούν με 14,84 εκατ. ευρώ! Πρόκειται για το μεγαλύτερο ποσό που έχει καταβληθεί για την αγορά μονοθεσίου Formula 1, αλλά και ένα από τα υψηλότερα για αγορά αυτοκινήτου γενικότερα. Η εν λόγω Ferrari κέρδισε 5 από τους 9 αγώνες που συμμετείχε το 2003 (Ισπανία, Αυστρία, Καναδά, Ιταλία και Αμερική), με τη νίκη στην Αυστρία να έρχεται με έναν από τους πιο δραματικούς τρόπους που έχουμε δει, καθώς έπιασε φωτιά κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού!
Ο ευτυχής νέος κάτοχος του αυτοκινήτου απολαμβάνει τις αρετές που συνοδεύουν την πιστοποίηση Ferrari Classiche «Red Book», όπερ ολικό rebuild το 2022 και διατήρηση σε άκρως λειτουργική κατάσταση. Οι μνημειώδεις «σειρήνες» των ατμοσφαιρικών 3.0λιτρων V10 μπορούν να αιχμαλωτίσουν τους πάντες, καθώς ο κινητήρας όχι μόνο λειτουργεί κανονικότατα αλλά διατηρεί όλη τη δυναμική, που είχε όταν κατακτούσε νίκες. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 850 ίππους, οι οποίοι αποδίδονται εκεί ψηλά, στις 19.000 σ.α.λ.! Ελάχιστα χιλιόμετρα έχουν γίνει από την ώρα που αναπαλαιώθηκε, μόλις 238, και αυτά για το μοντάρισμα όλων των εξαρτημάτων.