Γνωρίζουμε όλοι για την παλαιά (και πεπαλαιωμένη) πεποίθηση πως τα καινούργια αυτοκίνητα δεν είναι όσο γερά ήταν πριν δεκαετίες. Η διαβόητη «γερή λαμαρίνα», που κάπου χάθηκε στη μετάφραση των ελεγχόμενων ζωνών παραμόρφωσης και τις προδιαγραφές παθητικές ασφαλείας, που τα παλιότερα αυτοκίνητα ΔΕΝ είχαν. Αυτό που όντως είχαν, ωστόσο, ήταν αμαξώματα από ατσάλι και χάλυβα. Καλή ώρα σαν το Tesla Cybertruck.
Πολλά έχουν ακουστεί για το ηλεκτρικό pick up, όμως ουδείς αμφισβητεί πως η φορεσιά του αποτελείται από άβαφο ανοξείδωτο ατσάλι (άλλο που φέρεται να σκουριάζει μετά από μια βροχή). Μια τεχνοτροπία που είχαμε να δούμε από τη δεκαετία του 80 και το DeLorean. Ακριβώς λόγω αυτής της κατασκευής, αλλά και του σχήματός της, το Cybertruck έχει γίνει δεκτό με τεράστιες ανησυχίες σχετικά με το πώς θα συμπεριφερθεί σε τυχόν σύγκρουση με πεζό, ποδηλάτη ή οποιαδήποτε κατηγορία ευάλωτου χρήστη του δρόμου. Σε σύγκρουση με άλλο αυτοκίνητο, πάντως, τα αποτελέσματα τα βλέπετε. Και μάλιστα όχι κόντρα σε κανένα σουπερμίνι, αλλά στο Ram 1500.
Ο οδηγός ενός «κριαριού» δεν πρόλαβε να σταματήσει εγκαίρως σε ένα φανάρι, καταλήγοντας στο πίσω μέρος ενός Cybertruck. H ταχύτητα ήταν μεν πόλης (35-40 χλμ./ώρα), αλλά το γεγονός ότι ένα όχημα 2+ τόνων έπεσε πάνω σε ένα 3+ τόνων σήμαινε πως το «μπαμ» θα συνοδεύονταν από αρκετές ζημιές – θεωρητικά και για τους δύο, υπό κανονικές συνθήκες. Αν το έμπροσθεν όχημα ήταν SUV ή κάποιο συμβατικό pick up, όπως το Toyota Hilux. Εδώ, όμως, έχουμε να κάνουμε με το ατσάλινο θωρηκτό που ακούει στο όνομα «Κυβερνοφορτηγό». Το αγροτικό Tesla μετά βίας ένιωσε το χτύπημα, καταγράφοντας μόνο μερικές γρατζουνιές στην πόρτα της καρότσας. Το Ram, αντίθετα, μοιάζει σαν να έπεσε σε τοίχο: σπασμένη μάσκα και προφυλακτήρας, τσαλακωμένο καπό και πολύ πιθανό ζημιές κι από πίσω (βλέπε τραβέρσα, ψυγείο κλπ).