Carrera GT σε εξαψήφια ποσά πλέον συναντάμε σπάνια. Το τελευταίο αμιγώς ατμοσφαιρικό supercar της Porsche (plug-in υβριδική η 918 Spyder) αποτελεί μια από τις ακριβότερες ατραξιόν στις δημοπρασίες, «παίζοντας» σταθερά πάνω από το εκατομμύριο. Εκτός κι αν μιλάμε για κάποιο αυτοκίνητο που έχει περάσει πάρα πολλά στη ζωή του.
Η μαύρη ματ με τις κόκκινες πινελιές «κακίας» που βλέπουμε, δημοπρατείται και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στις 510.000 δολάρια (475.500 ευρώ). Για τα δεδομένα των Carrera GT, τη λες και λογική τιμή. Πώς γίνεται, όμως, εκεί που κανονικά κάνει εκατομμύριο+ η συγκεκριμένη να δίδεται μισοτιμής; Η απάντηση κρύβεται στο ταλαίπωρο παρελθόν της, στο οποίο ήταν κυριολεκτικά ξεγραμμένη! Η εν λόγω Porsche κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 2005 και μέσα σε μια τετραετία, πρόλαβε να γράψει 13.518 χλμ. Όχι και λίγα για το χαρακτήρα της κατασκευής.
Το 2009 ενεπλάκη σε τρακάρισμα, που προκάλεσε ζημιές σε όλο το αμάξωμα και αρκετά μέρη κάτω από αυτό. Η επίσημη εκτίμηση της ασφαλιστικής ανέφερε τον όρο «ολική», καθιστώντας την Carrera GT κατάλληλη μόνο για ανταλλακτικά. Παρόλα αυτά, ο ιδιοκτήτης της δεν την εγκατέλειψε. Διαχειρίστηκε το τεράστιο κόστος επισκευών, επιστρατεύοντας και αρκετά aftermarket στοιχεία, αλλά τελικά κατάφερε να την επαναφέρει σε λειτουργική κατάσταση. Το αυτοκίνητο πλέον μπορεί να κυκλοφορεί κανονικά στο δρόμο, διατηρώντας τα περισσότερα συστατικά που καθιστούν όνειρο το γερμανικό υπεραυτοκίνητο.
Υπάρχουν βέβαια κάποιες ανορθογραφίες, όπως μια ρωγμή πίσω από το κάθισμα του οδηγού, aftermarket τιμόνι και εμπρός φανάρια, κακόγουστα LED ημέρας στις εισαγωγές του προφυλακτήρα, ανομοιόμορφοι αρμοί στο αμάξωμα (από carbon, όπως και το σασί), απολήξεις εξάτμισης που δεν είναι στην ευθεία μεταξύ τους, ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε το -επίσης αμφιβόλου γούστου- χρώμα, που αποτελεί προϊόν μεμβράνης (ούτε καν βαφής). Ο ατμοσφαιρικός V10 των 5.733 κ.εκ. όμως, είναι στη θέση του. Οι 612 ίπποι στις 8.000 σ.α.λ. επίσης. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο με τον ξύλινο λεβιέ; Μέσα κι αυτό! Ό,τι καθορίζει την ύπαρξη της Carrera GT είναι παρόν. Κι ας μοιάζει λίγο με «καγκουράμαξο» πια. Για αυτό, εξάλλου, είναι χαμηλή -πάντα για τα στάνταρ του μοντέλου- η τιμή.