Τα αυτοκίνητα που άνηκαν σε διασημότητες είθισται να πιάνουν πολύ υψηλές τιμές σε δημοπρασίες. Για αυτό και αντιμετωπίζονται καθαρά ως επενδύσεις. Αυτό που συμβαίνει με τη Mercedes S600 Coupe του Μάικλ Τζόρνταν όμως, αγγίζει τα όρια της υπερβολής.
Το γερμανικό κουπέ του «Air Mike» βγήκε σε δημοπρασία τον περασμένο Αύγουστο, στον απόηχο του «The Last Dance». Ο ντόρος και η επιτυχία του ντοκιμαντέρ για τη ζωή του θρύλου χρησίμευσε ως το καλύτερο μέσο προώθησης, με το αυτοκίνητο να πωλείται τελικά έναντι 202.000 δολαρίων. Σήμερα, μόλις 6 μήνες αργότερα, η δίθυρη S600 φιγουράρει ξανά σε δημοπρασία! Ο σκοπός, φυσικά, δεν είναι άλλος από τα χρήματα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η τιμή της μπορεί να ξεπεράσει το προηγούμενο ποσό. Αυτή είναι η προσδοκία. Το πώς θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο, από τη στιγμή που το αυτοκίνητο έχει 252.667 χλμ. (157.000 μίλια) στο κοντέρ και εμφανίζει αρκετά σημάδια κόπωσης στο αμάξωμα, είναι άλλο ζήτημα.
Κάτι που, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, η πραγματικότητα επαληθεύει και φαίνεται να οδηγεί σε ένα μεγαλοπρεπέστατο φιάσκο. Προς το παρόν και με 4 μέρες να απομένουν για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας, το μεγαλύτερο «χτύπημα» είναι μόλις στις 6.000 δολάρια! Και μοιάζει τελείως απίθανο να αυξηθεί η ζήτηση κατά 200.000 δολάρια μέχρι την Παρασκευή.
Το γερμανικό grand tourer αγοράστηκε ολοκαίνουργιο από τον Τζόρνταν, το 1996. Επειδή δεν ήταν αρκετό από το εργοστάσιο, πέρασε μια βόλτα από τις εγκαταστάσεις της Lorinser. Οι βελτιώσεις παρέμειναν σε αισθητικό επίπεδο, με τις 20άρες χρωμιωμένες ζάντες, τους προφυλακτήρες με αεροδυναμικές προσθήκες, τις πλαϊνές ποδιές, την διπλή απόληξη της εξάτμισης και την αεροτομή, να τονώνουν τον σπορ χαρακτήρα του 5.065 χλστ. μήκους κουπέ. Μοναδική πινελιά η εμφάνιση της ένδειξης «Power On Jordan», όταν λειτουργεί το τηλέφωνο!
Κάτω από το καπό, ο ατμοσφαιρικός 12κύλινδρος των 5.987 κ.εκ. δεν φέρει μετατροπές και αποδίδει 390 ίππους στις 5.200 σ.α.λ. και 570 Nm στις 5.800 σ.α.λ. Το 4άρι αυτόματο και τα 2.200 κιλά δεν του στέκονται εμπόδιο, καθότι επιταχύνει την S600 στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 6,3 δλ. και φτάνει άκοπα στα 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιοριζόμενα) της τελικής. Χωρίς τον κόφτη, η κορυφαία έκδοση της δίθυρης S-Class έφτανε μέχρι 280 χλμ./ώρα.