Η Ram ναι μεν πουλάει στην Αμερική, αλλά τελευταία δεν τα πηγαίνει τόσο καλά. Στο τρίτο τρίμηνο του έτους είδε τα ποσοστά της να μειώνονται κατά 19%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι. Η πορεία της στην Ευρώπη, ωστόσο, δεν μπορεί παρά να γεμίζει χαμόγελα τη φίρμα από το Μίσιγκαν.
Σύμφωνα με τον Guardian, που τού έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση το θέμα ώστε έκανε ρεπορτάζ για αυτό (σχετικά με τους κινδύνους στην οδική ασφάλεια, τους πεζούς, τις εκπομπές ρύπων και τα συναφή), τα μεγάλα αγροτικά από τις Η.Π.Α. σημειώνουν διαρκώς ανοδικά νούμερα πωλήσεων. Από την πρακτικά μηδενική ζήτηση το 2012 και τις οριακά 2.000 ταξινομήσεις το 2019, πέρσι κυκλοφόρησαν στους δρόμους (και τα χωράφια) της Γηραιάς Ηπείρου 5.094 pick up «βαρέων βαρών», στη συντριπτική τους πλειοψηφία με το κριάρι της Ram στο καπό. Κι αυτό ενώ τώρα στήνεται δίκτυο αντιπροσώπων (ανεξάρτητοι εισαγωγείς μέχρι πρότινος). Προφανώς οι αριθμοί δεν συγκρίνονται με τη ζήτηση στην Αμερική, όπου μόνο στο τελευταίο τρίμηνο του 2023 διατέθηκαν 112.486 Ram (1500 εννοείται κυρίως), αλλά είναι αποκαλυπτικά για την αλλαγή στάσης των Ευρωπαίων απέναντί τους.
Μια εξέλιξη που γίνεται ακόμα πιο ιδιαίτερη (για να μην πούμε ειρωνική), όταν μιλάμε για μια Ευρώπη που προωθεί μετά μανίας την ηλεκτρική ατζέντα. Το γεγονός ότι αρκετός κόσμος στρέφεται στο ακριβώς αντίθετο, όπως εκφράζεται από τα ατελείωτα κυβικά και τους V8 (υπάρχουν και V6, αλλά και ντίζελ) των Αμερικανών «αγροτών», δείχνει την αντίδραση που βγάζει το αγοραστικό κοινό. Μικρή μερίδα και εξειδικευμένη, βέβαια, αλλά ενδεικτική της γενικότερης πτώσης στην εμπορικότητα των EVs. Και δεν είναι μόνο η Ευρώπη. Στην Αυστραλία τα οχήματα στο στυλ των Ram, καταγράφουν άνοδο 16,3%.