To i30 μετράει αισίως 3 γενιές και αποτελεί ένα από τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα της Hyundai. Η προσφορά στην αγορά των μεταχειρισμένων είναι πλούσια, με αρκετά δείγματα να φανερώνουν πως το κοινό του κορεατικού μικρομεσαίου γράφει δεκάδες χιλιόμετρα ετησίως.
Αυτό που βλέπουμε είναι μοντέλο 2ης γενιάς και μας έρχεται από το 2014. Ημερολογιακά δεν το λες παλιό, ενώ και η καλή του κατάσταση καταφέρνει να κρύψει επιμελώς τα χιλιόμετρα που κουβαλάει. Παρότι βρίσκεται στους δρόμους 7 χρόνια, το οδόμετρο αναγράφει σχεδόν 436.500 χλμ.! Μια αναλογία, δηλαδή, 62.347 χλμ. το χρόνο! Επιφορτισμένος με το δύσκολο έργο της κατάποσης χιλιομέτρων, ο 1.600άρης CRDi ντίζελ των 128 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και 260 Nm στις 1.900 – 2.750 σ.α.λ.. Ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο αναλαμβάνει τη μεταφορά της ισχύος στους εμπρός τροχούς, εξασφαλίζοντας παράλληλα επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. και τελική 197 χλμ./ώρα.
Είτε εξωτερικά είτε εσωτερικά, το i30 δεν δείχνει με τίποτα αυτοκίνητο που οδεύει για τις 440.000 χλμ. Ούτε αμυχές, ούτε ξεφλουδίσματα (πλην ελαχίστων σημείων), ούτε «γυαλισμένα» χειριστήρια (τιμόνι και λεβιές). Το αυτοκίνητο περισσότερο μοιάζει σαν να λείπει το
Σύμφωνα με την αγγελία, το είχε ένας κάτοχος και αποτελούσε πρώην αυτοκίνητο σχολής οδηγών (φαίνεται και το δεύτερο σετ των πεντάλ), που σημαίνει ότι έχουν μάθει σε αυτό πολλοί «N» οδηγοί. Ο κινητήρας και η μετάδοση λειτουργούν χωρίς προβλήματα, ενώ έχει τοποθετηθεί νέος δίσκος πλατό.