Bugatti Veyron φοράει ακόμα τα πρώτα ελαστικά!

Η αγορά και η συντήρηση μιας Bugatti Veyron είναι ζητήματα για εκατομμυριούχους. Μόνο η αλλαγή των ελαστικών, για παράδειγμα, κοστίζει πάνω από 40.000 ευρώ. Όταν, όμως, συναλλάσσεται με εκατομμύρια, δεν θα πρέπει να έχει πρόβλημα με «πενταροδεκάρες». Σωστά;

Στην περίπτωση του Manny Khosbin, εν μέρει λάθος! O Ιρανός κτηματομεσίτης, που έχει θησαυρίσει στις Η.Π.Α. μέσω της αγοραπωλησίας ακινήτων, διατηρεί μια μεγάλη συλλογή από supercars και hypercars. Η Veyron δεν γινόταν λείπει, σε έναν πρωτότυπο γαλανόλευκο χρωματισμό. Ο Khosbin μπορεί να έχει, λοιπόν, αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα 350 και τα 400 χλμ./ώρα, αλλά δεν τα πολυοδηγεί. Ως γνήσιος συλλέκτης-επενδυτής προτιμά να τα διατηρεί σε άψογη κατάσταση, με όσο το δυνατόν λιγότερα χιλιόμετρα και αυστηρά εργοστασιακή μορφή, προκειμένου να ανεβαίνει η αξία τους και κάποια στιγμή, να τα μεταπωλήσει έναντι φορτηγών γεμάτων χρήματα. Η γαλανόλευκη Bugatti είναι μοντέλο του 2006 και περνά τις περισσότερες ημέρες, κλεισμένη στο κλιματιζόμενο γκαράζ. Προφανώς δεν τίθεται θέμα για το αν ο άνθρωπος  έχει δει ποτέ τα 407 χλμ./ώρα της τελικής στο κοντέρ, ούτε αν έχει αξιοποιήσει πάνω από δυο φορές τους 1.001 ίππους του 8.0 W16 quad-turbo.

Κάπως έτσι, η Veyron έχει ξεμείνει με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης! Μιλάμε για λάστιχα 15ετίας, συνθήκη ανεπίτρεπτη σε VW Polo. Όχι σε αυτοκίνητο που κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,6 δλ. και ξεπερνά τα 400 χλμ./ώρα. Να σημειώσουμε πως τα Michelin Pilot Sport PAX είναι ειδικά εξελιγμένα για τη Veyron, διάστασης 265/35/R20 εμπρός-365/25/R21 πίσω, και στην τελική της ταχύτητα δέχονται ακατάπαυστα 5,44 G, που οριοθετεί τη διάρκεια ζωής τους σε μόλις 15 λεπτά!

Get it on Google Play Download on the App Store