Η αγορά και η συντήρηση μιας Bugatti Veyron είναι ζητήματα για εκατομμυριούχους. Μόνο η αλλαγή των ελαστικών, για παράδειγμα, κοστίζει πάνω από 40.000 ευρώ. Όταν, όμως, συναλλάσσεται με εκατομμύρια, δεν θα πρέπει να έχει πρόβλημα με «πενταροδεκάρες». Σωστά;
Στην περίπτωση του Manny Khosbin, εν μέρει λάθος! O Ιρανός κτηματομεσίτης, που έχει θησαυρίσει στις Η.Π.Α. μέσω της αγοραπωλησίας ακινήτων, διατηρεί μια μεγάλη συλλογή από supercars και hypercars. Η Veyron δεν γινόταν λείπει, σε έναν πρωτότυπο γαλανόλευκο χρωματισμό. Ο Khosbin μπορεί να έχει, λοιπόν, αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα 350 και τα 400 χλμ./ώρα, αλλά δεν τα πολυοδηγεί. Ως γνήσιος συλλέκτης-επενδυτής προτιμά να τα διατηρεί σε άψογη κατάσταση, με όσο το δυνατόν λιγότερα χιλιόμετρα και αυστηρά εργοστασιακή μορφή, προκειμένου να ανεβαίνει η αξία τους και κάποια στιγμή, να τα μεταπωλήσει έναντι φορτηγών γεμάτων χρήματα. Η γαλανόλευκη Bugatti είναι μοντέλο του 2006 και περνά τις περισσότερες ημέρες, κλεισμένη στο κλιματιζόμενο γκαράζ. Προφανώς δεν τίθεται θέμα για το αν ο άνθρωπος έχει δει ποτέ τα 407 χλμ./ώρα της τελικής στο κοντέρ, ούτε αν έχει αξιοποιήσει πάνω από δυο φορές τους 1.001 ίππους του 8.0 W16 quad-turbo.
Κάπως έτσι, η Veyron έχει ξεμείνει με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης! Μιλάμε για λάστιχα 15ετίας, συνθήκη ανεπίτρεπτη σε VW Polo. Όχι σε αυτοκίνητο που κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,6 δλ. και ξεπερνά τα 400 χλμ./ώρα. Να σημειώσουμε πως τα Michelin Pilot Sport PAX είναι ειδικά εξελιγμένα για τη Veyron, διάστασης 265/35/R20 εμπρός-365/25/R21 πίσω, και στην τελική της ταχύτητα δέχονται ακατάπαυστα 5,44 G, που οριοθετεί τη διάρκεια ζωής τους σε μόλις 15 λεπτά!