Η Centodieci κατέχει ξεχωριστή θέση μεταξύ των Bugatti, όσο κι αν οι διάφορες Chiron SS 300+/Pur Sport, Divo ή Mistral είναι ταχύτερες ή ισχυρότερες. Κι αυτό γιατί η «Εκατόν Δέκα», πέρα από τους εορτασμούς της ισάριθμης επετείου από τη δημιουργία της εταιρίας (το 2019 που παρουσιάστηκε), αποτίνει φόρο τιμής σε μια από τις σημαντικότερες δημιουργίες της φίρμας: την EB110.
Το χαρακτηριστικό πέταλο – μάσκα , οι οριζόντιοι αεραγωγοί στον προφυλακτήρα και εκείνοι στη μεσαία κολώνα παραπέμπουν ευθέως στην EB110, ενώ και το κάλυμμα του κινητήρα θυμίζει το αντίστοιχο της παλιάς Bugatti. Στο ίδιο μοτίβο και τα LED πίσω, που μιμούνται το μοτίβο των αεραγωγών της πρώτης 110άρας. Την κίνηση της Centodieci αναλαμβάνει το W16 8.0 λτ. με 4 τούρμπο μηχανικό σύνολο, ισχύος 1.600 ίππων στις 7.000 σ.α.λ., ενώ η θηριώδης δύναμη περνάει σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου DSG 7 ταχυτήτων. Οι επιδόσεις που προσφέρει στο κατά 20 κιλά πιο ελαφρύ αμάξωμα (σε σχέση με της Chiron) είναι ακαριαίες: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,4 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ., 0-300 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. και τελική ταχύτητα 380 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).
Κάθε μια από τις 10 που συναρμολογήθηκαν στο εργοστάσιο της Αλσατίας πωλήθηκαν σχεδόν επί τόπου, πριν 5 χρόνια, με αρχική τιμή 8 εκατομμυρίων ευρώ! Από τους πρώτους, μάλιστα, που έσπευσαν να μπουν στο πελατολόγιο της Bugatti, ήταν ο Κριστιάνο Ρονάλντο. Αν τώρα θέλει κάποιος μια Centodieci σήμερα, θα πρέπει να έχει στην άκρη περίπου τα διπλά χρήματα.
Η Quartz White που βλέπουμε, βγαίνει σε δημοπρασία από την RM Sotheby’s. Υπ’ αριθμόν 6 από τις 10, πρώην μέλος συλλογής Ελβετού μεγιστάνα, με 437 χλμ. στο οδόμετρο και τιμή; «Μόλις» στα 10-15 εκατομμύρια ευρώ η εκτίμηση!