Δεν αποτελεί μυστικό πως η πρώτη M3 παραμένει η πιο ποθητή των M, ενδεχομένως πίσω μόνο από την M1, και μια από τις πιο αγαπημένες BMW όλων των εποχών. Στάτους που μεταφράζεται σε απίστευτες τιμές, όταν κάποια κάνει την εμφάνισή της στις αγγελίες.
Η Johnny Cecotto κατέχει περίοπτη θέση σε αυτές, τόσο από πλευράς σπανιότητας όσο και κόστους. Έχοντας δημιουργηθεί προς τιμήν του Βενεζουαλάνου οδηγού της BMW στο DTM, ξεχωρίζει κατευθείαν χάρις στο πιο επιθετικό body kit και τα μεγαλύτερα αεροδυναμικά βοηθήματα, που αργότερα πέρασαν στις Evo και Evo 2. Το ίδιο, για την Evo, συνέβη με την απόδοση του κινητήρα, καθώς στη Cecotto ανέβηκε για πρώτη φορά ο τετρακύλινδρος 2.3 στους 215 ίππους (στις 6.750 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής στις 4.600 σ.α.λ.). Σε συνδυασμό με το 5τάχυτο «dogleg» μηχανικό κιβώτιο επιτάχυνε το βάρους 1.200 κιλών αμάξωμα στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ. και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 241 χλμ./ώρα.
Μόλις 480 κατασκευάστηκαν (συν 25 Ravaglia Editions, προς τιμήν του Roberto Ravaglia), με τις περισσότερες στο φλογερό Misano Red χρώμα. Πολύ πιο σπάνιες -και ακριβές- αυτές σε Diamond Black, όπως η συγκεκριμένη. Ταξινομήθηκε πρώτη φορά το 1989 και μέχρι σήμερα έχει διανύσει 140.664 χλμ. Δυο ιδιοκτήτες έχει αλλάξει και πάει για τον τρίτο, ο οποίος θα πρέπει να ξαλαφρώσει αρκετά τον τραπεζικό λογαριασμό, προκειμένου να τη φέρει στο γκαράζ του. Στις 84.995 λίρες (100.000 ευρώ) κοστολογείται, φέρνοντάς τη περίπου στα ίδια επίπεδα με την καινούργια M3 (από 123.451 ευρώ στη χώρα μας).