BMW M3 CSL προκαλεί καύσωνα με την τιμή της

  • 2025-06-11-242
  • 2025-06-11-269
  • 2025-06-11-068
  • 2025-06-11-632
  • 2025-06-11-152
  • 2025-06-11-160-2-
  • 2025-06-11-014
  • 2025-06-11-019
  • 2025-06-11-132-2-
  • 2025-06-11-223
  • 2025-06-11-101
  • 2025-06-11-302
  • 2025-06-11-334
  • 2025-06-11-340
  • 2025-06-11-449
  • 2025-06-11-492
  • 2025-06-11-465
  • 2025-06-11-526
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-242.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-269.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-068.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-632.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-152.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-160-2-.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-014.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-019.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-132-2-.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-223.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-101.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-302.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-334.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-340.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-449.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-492.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-465.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2025-06-11-526.jpg

Η M3 CSL θεωρείται η καλύτερη M όλων των εποχών, με αρκετούς να ανεβάζουν τον δείκτη στην καλύτερη BMW της Ιστορίας. Το να βρεις μια γνήσια E46 CSL (Coupe Sport Leichtbau) σε εξαιρετική κατάσταση και να πωλείται, ισοδυναμεί με λαχείο. Και αν το κερδίσεις, τότε όντως θα πρέπει να διαθέτεις το ποσό του πρώτου λαχνού για να την αποκτήσεις, καθότι οι τιμές κυμαίνονται στα ουράνια. Κάτι που ισχύει και για τη συγκεκριμένη.

Οι 46άρες CSL είναι αρκετά δυσεύρετες σε αυθεντική μορφή, καθώς μόλις 1.383 παρήχθησαν. Ετούτη είναι μια από αυτές, σημειώνοντας μόλις 4.698 χλμ. στο οδόμετρο.  Εμφανισιακά, δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό. Οι 19άρες ζάντες, το Silver Grey Metallic χρώμα, το φημισμένο Gurney flap στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, ο προφυλακτήρας με την κυκλική εισαγωγή και το ανθρακονημάτινο splitter, μαζί με την ανάλογη οροφή, δηλώνουν άπαντα βροντερό «παρών». Το αυτό ισχύει για τα μηχανικά μέρη.

Ο S54 των 3.2 λίτρων παράγει 360 (από 343) άλογα στις 7.900 σ.α.λ. και 370 Nm ροπής (από 365), η ανάρτηση αναφέρεται ως καινούργια και το ελαφρωμένο κατά 110 κιλά αμάξωμα (1.385 στο σύνολο) – χάρις στην απώλεια ηχοσυστήματος, κλιματισμού, μεγάλου μέρος της μόνωσης και την εκτενή χρήση ανθρακονημάτων – δεν εμφανίζει ίχνος ταλαιπωρίας. Ο συνδυασμός του ατμοσφαιρικού εξακύλινδρου εν σειρά με το 6άρι ημιαυτόματο SMG II και ένα από τα πρώιμα launch controls, εξασφαλίζει επιτάχυνση 4,9 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και τελική 250 χλμ./ώρα, πάντα ηλεκτρονικά περιοριζόμενη. Σε περίπτωση αφαίρεσης αυτού, φτάνουμε στα 280 χλμ./ώρα. 

Όπως αναφέραμε, η M3 CSL είναι από τις πιο σπάνιες και ποθητές «Μπέμπες». Κατά συνέπεια, και με βάση τη «φανέλα» που τη συνοδεύει, τιμές στην περιοχή των 100.000 ευρώ, αλλά και αρκετά πάνω από αυτό το όριο, δεν είναι καθόλου σπάνιες. Στην προκειμένη βρισκόμαστε ήδη στις 125.500 λίρες (146.819 ευρώ), με 2 μέρες να απομένουν για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας.

Get it on Google Play Download on the App Store