Aston Martin: «Έχουμε ανάγκη το χειροκίνητο κιβώτιο»

Σε μια εποχή που χάνεις το μέτρημα από τις ταχύτητες και τους συμπλέκτες στα αυτόματα κιβώτια, υπάρχουν ελάχιστοι ρομαντικοί να κρατούν το λάβαρο του χειροκίνητου. Ο πιο εκφραστικός όλων ενδεχομένως να είναι η Aston Martin, που επιλέγει τη μηχανική μετάδοση για τις ισχυρότερες και πιο exclusive δημιουργίες της.

Το λέει και ο νέος CEO της εταιρίας, που έχει-δεν έχει 5 μήνες στο τιμόνι των Εγγλέζων. Ο Adrian Hallmark μίλησε για την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθούν τα σπορ αυτοκίνητα, και η οποία οφείλει να περιστρέφεται γύρω από το χειροκίνητο κιβώτιο: «Όταν διερωτόμαστε πώς θα πρέπει να είναι ένα αγνό, πραγματικό sportscar, η απάντηση είναι μία: χειροκίνητο κιβώτιο. Έχουμε ένα τέτοιο στη γκάμα μας, αλλά υπάρχει χώρος ακόμα». Η μηχανική μετάδοση μπαίνει στις πολύ περιορισμένης παραγωγής Valiant και Valour, με όλα τα άλλα μοντέλα να διαχειρίζονται την ισχύ μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Σύμφωνα με τον Hallmark, όμως, δεν αποκλείεται στο μέλλον να έχουμε αλλαγές. Αρκεί να υπάρχει χρόνος και υπομονή.

«Η προσαρμογή μιας τέτοιας μετάδοσης στις υπάρχουσες πλατφόρμες και τα τρέχοντα μοτέρ, χρειάζεται περίπου 1 με 1,5 χρόνο. Επίσης, πρέπει να δούμε το συνδυασμό μετάδοσης-στησίματος, ώστε να φέρουμε την αγωνιστική αίσθηση πιο κοντά στα αυτοκίνητα δρόμου». Οπότε, σύμφωνα με το αφεντικό της Aston Martin, στο μέλλον θα έχουμε και περισσότερες χειροκίνητες εκδόσεις, και περισσότερες σκληροπυρηνικές. Παράλληλα, η επέκταση του εξηλεκτρισμού επίσης συγκαταλέγεται στα σχέδια της βρετανικής φίρμας. όπως και εξέλιξη του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου. Η έμφαση πάντως, θα εξακολουθήσει να δίδεται στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και το συνδυασμό τους με ηλεκτροκινητήρες (υβριδικά δηλαδή), που -σύμφωνα με τον Hallmark- μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα αντιπροσωπεύουν το 85% των συνολικών πωλήσεων της εταιρίας, αφήνοντας ένα 15% στο επερχόμενο EV.

Get it on Google Play Download on the App Store