Η M3 CSL θεωρείται η καλύτερη M όλων των εποχών, με αρκετούς να ανεβάζουν τον δείκτη στην καλύτερη BMW της Ιστορίας. Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, πως μόνο εύκολο έργο δεν έχει η M4 CSL, που καλείται να τη διαδεχτεί. Μια διαδοχή, δε, που γίνεται με θεμελιώδεις διαφορές κάτω από το καπό, προτάσσοντας δυο τούρμπο κόντρα στο ατμοσφαιρικό γρέζι του S54, μια ανάσα από τις 8.000 σ.α.λ.
Οι 46άρες CSL είναι αρκετά δυσεύρετες σε αυθεντική μορφή, καθώς μόλις 1.383 παρήχθησαν. Η συγκεκριμένη είναι μια από αυτές, σημειώνοντας μόλις 4.698 χλμ. στο οδόμετρο. Εμφανισιακά, δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό. Οι 19άρες ζάντες, το Silver Grey Metallic χρώμα, το φημισμένο Gurney flap στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, ο προφυλακτήρας με την κυκλική εισαγωγή και το ανθρακονημάτινο splitter, μαζί με την ανάλογη οροφή, δηλώνουν άπαντα βροντερό «παρών». Το αυτό ισχύει για τα μηχανικά μέρη.
Ο S54 των 3.2 λίτρων παράγει 360 (από 343) άλογα στις 7.900 σ.α.λ. και 370 Nm ροπής (από 365), η ανάρτηση αναφέρεται ως καινούργια και το ελαφρωμένο κατά 110 κιλά αμάξωμα (1.385 στο σύνολο) – χάρις στην απώλεια ηχοσυστήματος, κλιματισμού, μεγάλου μέρος της μόνωσης και την εκτενή χρήση ανθρακονημάτων – δεν εμφανίζει ίχνος ταλαιπωρίας. Ο συνδυασμός του ατμοσφαιρικού εξακύλινδρου εν σειρά με το 6άρι ημιαυτόματο SMG II και ένα από τα πρώιμα launch controls, εξασφαλίζει επιτάχυνση 4,9 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και τελική 250 χλμ./ώρα, πάντα ηλεκτρονικά περιοριζόμενη. Σε περίπτωση αφαίρεσης αυτού, φτάνουμε στα 280 χλμ./ώρα.
Όπως αναφέραμε, η M3 CSL είναι από τις πιο σπάνιες και ποθητές «Μπέμπες». Κατά συνέπεια, και με βάση τη «φανέλα» που τη συνοδεύει, τιμές στην περιοχή των 100.000 ευρώ δεν είναι καθόλου σπάνιες, ιδίως όταν το οδόμετρο αναγράφει λιγότερες από 5.000 χλμ. Για κάποιον ανεξήγητο λόγο, όμως, ετούτη εκτιμάται από την RM Sotheby’s στις 40.000-50.000 ευρώ!