Για να βρει κανείς απείραχτο και κυρίως ατρακάριστο Honda S2000, πραγματικά θα πρέπει να ρίξει ζάρι. Το ασημί που βλέπουμε συγκαταλέγεται στα σπάνια αυτά δείγματα, που γίνονται ακόμα πιο δυσεύρετα όταν μιλάμε για ελάχιστο αριθμό χιλιομέτρων.
Είναι μοντέλο του 1999 και μετά βίας αριθμεί πάνω από 1.500 χλμ., καθώς το ψηφιακό οδόμετρο αναγράφει μόλις 1.198 χλμ.. Το άψογο AP1 προέρχεται από διαρκή φύλαξη σε κλειστό γκαράζ, ενώ πάνω του δεν υπάρχει τίποτα «εξωσχολικό», μην έχοντας ούτε aftermarket φίλτρο. Απολύτως εργοστασιακό και κατευθείαν από την ιαπωνική αγορά στις Η.Π.Α., εξ ου και η δεξιοτίμονη διάταξη. Σε αψεγάδιαστη φόρμα διατηρείται ολόκληρο το αμάξωμα, που είναι τόσο προσεγμένο ώστε δεν παρατηρείται ίχνος γρατζουνιάς. Η κουκούλα μοιάζει σαν να βγήκε χθες από τη γραμμή παραγωγής, θαμπάδα δεν εμφανίζεται σε κανένα φανάρι, τα δέρματα στο εσωτερικό δεν έχουν ούτε υποψία φθοράς, ενώ στεφάνη τιμονιού και λεβιές ταχυτήτων είναι πρακτικά αχρησιμοποίητα.
Κάτω από το καπό δεν θα μπορούσε παρά να δεσπόζει ο θρυλικός F20C1, των 250 ατμοσφαιρικών ίππων (+10 άλογα τα JDM) στις 8.300 σ.α.λ. και 208 Nm στις 7.500 σ.α.λ., μετά του ανατριχιαστικού ήχου του στις 9.000 σ.α.λ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,2 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 241 χλμ./ώρα, με το δεξί χέρι του οδηγού να είναι υπεύθυνο για τη μετάβαση μεταξύ των 6 σχέσεων, ίσως στο καλύτερο χειροκίνητο κιβώτιο όλων των εποχών! Όσο για την τιμή του; Εδώ δυσκολεύουν τα πράγματα.
Ο πωλητής δεν καταδέχεται να το δώσει για λιγότερες από 120.000 δολάρια, που ισοδυναμούν με ελάχιστα κάτω από 110.000 ευρώ (109.866)!