Το Μαρανέλο έχει μπει για τα καλά στο δρόμο του εξηλεκτρισμού, όπως φανερώνει η πολύ μεγάλη επιτυχία των υβριδικών Ferrari. Πλέον ένα βήμα απομένει: η πλήρης ενσάρκωση του ηλεκτρικού ρεύματος. Από καιρό προγραμματισμένο για το 2025, κάτι που σημαίνει ότι και επίσημα μετράμε αντίστροφα.
Δυο τελειόφοιτοι σχεδιαστές στην Ιταλία αποφάσισαν να δώσουν τη δική τους οπτική, σχετικά με το πολυαναμενόμενο πρώτο ηλεκτρικό «Cavallino». H Alto, όπως ονομάζεται το project, δεν έχει σχέση με καμία Ιταλίδα από τη σημερινή γκάμα της Ferrari, δείχνοντας περήφανα τις φουτουριστικές γραμμές της. Το μακρύ εμπρός μέρος (με έμπνευση από Daytona), όπου επιβάλλεται με την παρουσία της η μεγάλη LED λωρίδα για τα φωτιστικά σώματα, η αεροδυναμική διαμόρφωση των πάνελ, η «φούσκα» της καμπίνας επιβατών, το επίσης αεροδυναμικό μοτίβο των ζαντών, ο θηριώδης διαχύτης πίσω και τα λεπτά οριζόντια LED δίνουν στην Alto μια εμφάνιση από το…2035, όχι το 2025. Η αλήθεια πάντως είναι πως για πρώτο EV του Μαρανέλο, ένα τέτοιο ρηξικέλευθο σχήμα χρειάζεται.
Στην ουσία, οι Alban Larailler and Alexandre Bernini πήραν τις αναλογίες της 812 Superfast (ή της Roma) και τις έβαλαν σε χρονοκάψουλα, με προορισμό το μέλλον. Από τεχνικής πλευράς τώρα, οι πληροφορίες έρχονται συγκεχυμένα από το Μαρανέλο. Για την ακρίβεια, από τα κεντρικά της Ferrari δεν διαρρέει τίποτα. Ο περίγυρος είναι που δίνει κάποια στοιχεία, αλλά δίχως επίσημη επιβεβαίωση. Τι λέει το «κους κους» περί του πρώτου EV υπεραυτοκινήτου από τη Μόντενα (η συμπολίτισσα Maserati GranTurismo Folgore λογίζεται ως grand tourer); Τουλάχιστον 800-900 άλογα απόδοση, μπαταρία 100 kWh, μίνιμουμ δυο ηλεκτροκινητήρες (πολύ πιθανοί οι τέσσερις, ένας ανά τροχό, για καλύτερη κατανομή ροπής) και αυτονομία άνω των 600 χλμ.