Η τελευταία γενιά Subaru WRX αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό και έντονη αμφισβήτηση, ειδικά από τη στιγμή που έγινε γνωστό πως δεν θα υπήρχε έκδοση STI. Παρότι βασίζεται σε ολοκαίνουργια πλατφόρμα και διαθέτει νέο κινητήρα, η ελάχιστη αύξηση στην ισχύ (4 άλογα όλα κι όλα) και η έλλειψη αύρας Subaru Tecnica International είχε επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις. Μια χρονιά μετά, ο «Ρεξ» επανέρχεται δυναμικά στο εμπορικό τοπίο.
Ο περασμένος Φλεβάρης υπήρξε ο καλύτερος εδώ και μια διετία για το WRX στις Η.Π.Α., περιλαμβάνοντας και την προηγούμενη γενιά. Το απελθόν μοντέλο είχε πουλήσει 1.721 μονάδες τον Φεβρουάριο του 2021, την ώρα που το καινούργιο κατάφερε να βρει 2.598 αγοραστές φέτος. Επίδοση καλύτερη κατά 33,8% σε σχέση με το ’21, αλλά ούτε καν πλησιάζει σε σκέψη την αύξηση που σηματοδοτεί συγκριτικά με πέρσι. Το Φλεβάρη του 2022, που ήταν ο δεύτερος μήνας διάθεσης του νέου WRX και όλοι ήταν «ψυχροί» στο λανσάρισμά του, κυκλοφόρησαν μόλις 31 αυτοκίνητα σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες! Πόσο μάς κάνει ποσοστιαία η βελτίωση; Ένα ασύλληπτο +8.280,7%! Μικρότερη, αλλά εξίσου αξιοσημείωτη, η αύξηση στο διάστημα Γενάρη-Φλεβάρη, όπου πέρσι είχε πουλήσει 372 κομμάτια και φέτος έφτασε στα 4.604 (+1.137,6%).
Το νέο WRX βασίζεται στην πλατφόρμα Global, προσφέροντας 28% περισσότερη στρεπτική ακαμψία και χαμηλότερο κέντρο βάρους, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει διαχωρισμός εκδόσεων, με την πλουσιότερη GT να κάνει πρεμιέρα και να φέρνει μαζί της -επίσης για πρώτη φορά- ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Στο μηχανοστάσιο κατοικοεδρεύει ένας νέος τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος boxer, που αριθμεί 2.4 λίτρα (από 2.0 του απερχόμενου). Η απόδοση τοποθετείται στα 271 άλογα και τα 349 Nm στις 2.000-5.200 σ.α.λ., με το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive να συνεργάζεται είτε με 6άρι χειροκίνητο, είτε με κιβώτιο CVT. Το δεύτερο μάλιστα είναι η αποκλειστική επιλογή για την κορυφαία έκδοση GT