Το Nissan Skyline R34 -όπως και ο «Διόσκουρός» του, η Toyota Supra MKIV– κάνουν θραύση στην αγορά μεταχειρισμένων και τις συλλογές. Το ύψος των ποσών που απαιτούνται για να αλλάξουν ονόματα στις άδειες βρίσκεται σε ιστορικά υψηλά, εκθετικά αυξανόμενο με την σπανιότητα της εκάστοτε έκδοσης. Στα ανώτερα κλιμάκια όλων, τοποθετείται η ακριβοθώρητη M-Spec Nur.
Οι λάτρεις του «Godzilla» θα γνωρίζουν το V Spec II Nur: ένα από τα πιο δυσεύρετα R34, έχοντας κατασκευαστεί σε μόλις 718 αντίτυπα. Όπως ακόμα πιο σπάνιο είναι το M-Spec Nur, που ονομάστηκε έτσι λόγω του Kazutoshi Mizuno (του θρυλικού αρχιμηχανικού πίσω από πολλά Skyline, μεταξύ των και του R35) και της εξέλιξης στο Nurburgring, αποτελώντας παράλληλα το «κύκνειο άσμα» του R34, το 2002. Μόλις 285 M-Spec Nur βγήκαν στην αγορά (κάτω από τα μισά, δηλαδή, σε σχέση με το V-Spec Nur), ωστόσο ακόμα λιγότερα ήταν τα R-Tune, σαν αυτό που θαυμάζουμε.
Όλα κι όλα 25 κατασκευάστηκαν, δια χειρός Nismo και βαμμένο στα χρώματά της (τρομερός συνδυασμός, με τις 18άρες της Rays να κλέβουν την παράσταση), όντας παράλληλα βελτιωμένο κάτω από το καπό. Η απόδοση του RB26DETT αναφέρεται στα 280 άλογα, ελέω ιαπωνικής νομοθεσίας, όμως στην πραγματικότητα ξεπερνά τα 350 (κάποιοι λένε πως το R-Tune βρίσκεται στους 450 ίππους), με την ροπή στα 400+ Nm. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,8 δλ. και η τελική φτάνει στα 282 χλμ./ώρα. Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζουν τα μεγαλύτερα τούρμπο του 2.6λτ. εξακύλινδρου εν σειρά twinturbo, που βασίζονταν σε αυτά του αγωνιστικού.
Το εν λόγω Skyline GT-R V-Spec II Nur R-Tune έχει 38.212 χλμ. από το 2002, με την τιμή να ορίζεται προς το παρόν στις 233.833 λίρες (275.182 ευρώ).