H Σειρά 5 E39 έχει κερδίσει με το σπαθί της μια προνομιούχο θέση ανάμεσα στις BMW που έχουν παρουσιαστεί μέχρι σήμερα, χάρις στον εξαιρετικά ολοκληρωμένο χαρακτήρα της. Δεν υπάρχει τομέας που να υστερεί, εξ ου και η πεποίθηση πολλών πως όταν παρουσιάστηκε, αποτελούσε το καλύτερο αυτοκίνητο στον πλανήτη!
Η 530d που βλέπουμε, από άποψη χιλιομετρικής απόστασης, τον έχει γυρίσει 20 φορές! Αγοράστηκε καινούργια το 2000, στην Ολλανδία, και μέχρι σήμερα δεν έχει βγει ποτέ από τη χώρα της τουλίπας. Παρόλα αυτά, ο αριθμός των χιλιομέτρων στο οδόμετρο ισοδυναμεί με 20 φορές το γύρο του κόσμου! Σχεδόν 890.000 χλμ. (889.658 για την ακρίβεια) σε 21 χρόνια αντιστοιχούν σε 42.380 χλμ. ετησίως, ή περίπου 3.500 χλμ. κάθε μήνα, επί δυο δεκαετίες. Με τόσο φόρτο εργασίας, θα ήταν αδύνατο να διατηρηθεί σε λειτουργική κατάσταση χωρίς επιμελή συντήρηση. Ο πρώτος και μοναδικός, μέχρι πώλησης της E39, ιδιοκτήτης τηρούσε ευλαβικά τα διαστήματα συντήρησης, αλλάζοντας λάδια 3 φορές το χρόνο.
Κατ’ αυτό τον τρόπο, ο 3λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος ντίζελ παραμένει ακμαιότατος. Η απόδοση των 184 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και 390 Nm στις 1.750 σ.α.λ. (όταν ήταν καινούργιος), σε συνδυασμό με το 5άρι αυτόματο κιβώτιο, εξασφαλίζουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. και τελική 225 χλμ./ώρα, με μια μέση τιμή κατανάλωσης γύρω στα 8,5 λίτρα/100 χλμ. Εμφανισιακά και στο εσωτερικό παρατηρούνται σημάδια ταλαιπωρίας και σκουριάς, εξ ου και το χαμηλό αντίτιμο των 1.299 ευρώ που απαιτείται για την αγορά της αγέρωχης 5άρας.