To Lexus LFA είναι ένα από τα πιο συλλεκτικά αυτοκίνητα της τελευταίας 20ετίας. Κυκλοφόρησε σε περιορισμένο αριθμό 500 αντιτύπων, σε μια στιγμή «τρέλας» των Toyota-Yamaha που δημιούργησαν μια ατμοσφαιρική μηχανή απόλαυσης 9.500 σ.α.λ.
Αναμενόμενα, οι τιμές που πιάνει ένα τέτοιο αυτοκίνητο όταν βγαίνει στην αγορά των μεταχειρισμένων ή των δημοπρασιών είναι δυσθεώρητες. Ιδίως όταν πρόκειται για δείγμα με ελάχιστα ή πολύ λίγα χιλιόμετρα. Το φλογερά κατακόκκινο που βλέπουμε, είναι το υπ’ αριθμόν 107. Κατασκευάστηκε το 2012, κάτι που το τοποθετεί στην τελευταία παρτίδα LFA (διαβάστε τί σημαίνει, όπως και τα υπόλοιπα ονόματα της Lexus), και αγοράστηκε ολοκαίνουργιο από τον πρώτο -και μέχρι σήμερα, μοναδικό- ιδιοκτήτη. Εκείνος, ως είθισται στις περισσότερες τέτοιες περιπτώσεις, το κλείδωσε στο γκαράζ και περίμενε καρτερικά να εκτιναχθεί η αξία μεταπώλησης. Κάπως έτσι εξηγούνται πολύ εύκολα τα μόλις 1.350 χλμ. στο οδόμετρο, με τα πάντα να διατηρούνται σε άψογη κατάσταση.
Το Fresh Green (μόλις 2 δεξιοτίμονα σε αυτό το χρώμα, από τα συνολικά 198) LFA, με το κατακόκκινο και «πνιγμένο» στην alcantara εσωτερικό, αναζητά τον δεύτερο κάτοχο έπειτα από 12 χρόνια. Ο υστερικός V10 των 4.8 λίτρων αποδίδει 560 ίππους στις 8.700 σ.α.λ. και 480 Nm στις 6.800 σ.α.λ., συνεργαζόμενος με 6άρι ημιαυτόματο κιβώτιο και επιταχύνοντας το ιαπωνικό supercar στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,6 δλ., μη σταματώντας πριν τα 326 χλμ./ώρα τελικής. Πόσα χρήματα θα χρειαστούν για να τα χαρεί ο επόμενος; Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, το συγκεκριμένο LFA θα απαιτήσει ένα πολύ σεβαστό ποσό για να αλλάξει χέρια, στην περιοχή των 850.000-900.000 δολαρίων (773.940 – 819.300ευρώ).