To βάρος στα καινούργια αυτοκίνητα παίρνει διαρκώς την ανιούσα. Τάση από την οποία δεν εξαιρούνται ούτε τα sportscars, ούτε τα υπεραυτοκίνητα. Η Mercedes-AMG GT Coupe είναι ένα πρώτης τάξεως παράδειγμα, αγγίζοντας (και ξεπερνώντας, ανάλογα την έκδοση) πια τους 2 τόνους!
Η ανανεωμένη υπερ-Γερμανίδα παρουσιάστηκε πριν λίγες εβδομάδες, διατηρώντας αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά που την έχουν κάνει αγαπημένη των (επίσης υπερ) ευκατάστατων αγοραστών: σαγηνευτική εμφάνιση, άπλετη δύναμη, καταιγιστικές επιδόσεις, V8 κάτω από το μακρύ καπό (από την GT 55 και πάνω). Ο τελευταίος πια δεν έχει την αποκλειστικότητα στη γκάμα, καθώς η βάση της αποτελείται από έναν 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο 421 ίππων. Ο οκτακύλινδρος διτούρμπινος των 4.0 λίτρων, ωστόσο, συνεχίζει να είναι το «Α» και το «Ω» της GT. Για να συνεχίζει, όμως, χρειάστηκαν παρεμβάσεις από τους μηχανικούς της AMG.
Ηλεκτρονικά επί ηλεκτρονικών, που παράλληλα χρειάζονται τόσο για το στήσιμο (βλέπε ενεργή ανάρτηση Active Ride Control) όσο και τα πολυπληθή συστήματα ασφαλείας. Όλα αυτά έχουν επίπτωση στη ζυγαριά. Η νέα AMG GT σταματά την ένδειξη της τελευταίας στα 1.970 κιλά, φτάνοντας πλέον μια ανάσα από τους 2 τόνους. Ο 4.0 V8 twinturbo, το 9άρι αυτόματο κιβώτιο, το σύστημα τετρακίνησης και τα ηλεκτρονικά κάνουν τα κιλά να εξαφανίζονται στο πάτημα του δεξιού πεντάλ, καθώς οι 585 ίπποι και τα 800 Nm (από τις 2.500 σ.α.λ. μάλιστα) επιταχύνουν το βαρύ κουπέ στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,2 δλ., φτάνοντας μέχρι τα 315 χλμ./ώρα. Όλα αυτά με μια μέση κατανάλωση, που -σύμφωνα με τη Mercedes-AMG- δεν ξεπερνά τα 14,1 λτ./100 χλμ. Οπότε από αριθμούς, (αλλά και δυναμικά χαρακτηριστικά, κρίνοντας από τα reviews), η GT δεν δείχνει να χολοσκάει για το βάρος της.
Το αυτό, και ακόμα παραπάνω, ισχύει για την plug-in υβριδική GT 63 S E-Performance, που ξεπερνά τους 2,3 τόνους! Πόσο την ενδιαφέρει; Τόσο, που οι 816 ίπποι και τα 1.420 Nm την εκτοξεύουν στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 2,8 δλ. Πέρα από την ψυχρή λογική των αριθμών, πάντως, δεν γίνεται να μην στηλιτεύσουμε το πόσο βαριά έχουν γίνει (και συνεχίζουν να «παίρνουν») τα σύγχρονα τετράτροχα.