Το Honda S2000 είναι πλέον κλασικό και διαχρονικά ποθητό αυτοκίνητο. Είτε μιλάμε για AP1, είτε για AP2, τα εργοστασιακά δείγματα αλλάζουν χέρια για πολλές χιλιάδες ευρώ. Ανάμεσά τους, το CR είναι το πλέον δυσεύρετο.
Το Club Racer αποτελεί το πιο συλλεκτικό και σπάνιο S2K, καθώς μόλις 699 κατασκευάστηκαν. Εξ αυτών, λίγο πάνω από 200 ντύθηκαν στο Rio Yellow Pearl των φωτογραφιών. Συνεπώς δεν χρειάζεται πολλή ανάλυση για τη συλλεκτικότητα του εν λόγω roadster. Ειδικά όταν το οδόμετρο αναγράφει μόλις 198 χλμ. (123 μίλια)! Σε 13 χρόνια κυκλοφορίας (καταχρηστική η λέξη), δηλαδή, έχει κάνει περίπου 15 χλμ. ετησίως!
Το CR διαφέρει από τα κοινά AP2 χάρις στο χαμηλότερο κατά 45 κιλά βάρος (ελέω αφαίρεσης air condition και ηχοσυστήματος), τη σκληρότερη ανάρτηση, τις σφιχτότερες αντιστρεπτικές, τη νέα εξάτμιση, το κοντύτερο βήμα στην κρεμαγέρα, τα ελαστικά Bridgestone RE070, τις πινελιές σουέντ και ανθρακονημάτων στο εσωτερικό, αλλά πρωτίστως το εντυπωσιακό body kit που δίνει την απαραίτητη αγωνιστική εσάνς και αυξάνει την κάθετη δύναμη κατά 45%, χαρακτηρίζουν το S2000 CR.
Κάτω από το καπό, ο 2λιτρος F20C είναι υπερκυβισμένος 2.2 λίτρα (όλα τα αμερικανικά S2000 AP2 ήταν 2.2λτ.) και ονομάζεται F22C, αποδίδοντας 241 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. και 220 Nm ροπής στις 6.800 σ.α.λ. (240 ίππους στις 8.300 σ.α.λ. και 208 Nm στις 7.800 σ.α.λ. το δικό μας), όμως το χαμηλότερο βάρος κατεβάζει τον χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα στα 5,9 δλ. (από 6,2) και διατηρεί την τελική -παρά τα αεροδυναμικά βοηθήματα- στα 240+ χλμ./ώρα.
Με 4 μέρες να απομένουν για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας, η τιμή για το κίτρινο πισταδόρικο S2K ορίζεται στις 102.000 δολάρια (94.600 ευρώ) και αναμένεται να ξεπεράσει άνετα τις 110.000 (102.020 ευρώ).