Η Geely δείχνει τρομερή αισιοδοξία για το νέο της C-SUV, που όχι μόνο βαφτίζει με ένα φαντασμαγορικό όνομα αλλά παράλληλα, τού δίνει γραμμές από Porsche Macan και Cayenne. Ο λόγος για το νέο Galaxy Starship 7, του οποίου το όνομα μπορεί να θυμίζει ταινία ή σειρά επιστημονικής φαντασίας, ωστόσο οι Κινέζοι θέλουν να το κάνουν πρωταγωνιστή στη δημοφιλέστερη κατηγορία παγκοσμίως.
Το Galaxy Starship 7 φτάνει τα 4.740 χλστ. σε μήκος (1.905 χλστ. πλάτος, 1.685 χλστ. ύψος, 2.755 χλστ. μεταξόνιο), τοποθετούμενο στο άνω άκρο του C-Segment. Κυριότερα, συνοδεύεται από ένα παρουσιαστικό που κάλλιστα σε κάνει να νομίζεις ότι προέρχεται από «τζάκι». Το εμπρός μέρος κυριαρχείται από τα δυναμικά ενιαία LED φωτιστικά σώματα, ενώ στο προφίλ και μέχρι πίσω έχουμε φουλ της Porsche. Ζάντες, σιλουέτα (ειδικά στους ώμους, την πίσω κολώνα, την καμπύλη της οροφής και «γλουτιαία περιοχή») και φανάρια είναι σαν να βλέπεις παραλλαγή Macan ή Cayenne. Αντιγραφή, πάντως, δεν το λες με τίποτα.
Στο εσωτερικό τώρα, βρίσκουμε τη γνώριμη, «διαστημική», εικόνα που απαντάται σχεδόν σε κάθε νέο κινεζικό μοντέλο. Μια τεράστια οθόνη αφής σε κέντρο-κορυφή ταμπλό, ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων (μακρόστενος εδώ) μπροστά από τον οδηγό, ευθείες και μακρόσυρτες γραμμές στους αεραγωγούς του κλιματισμού, κορυφαία υλικά, φαρδιά κεντρική κονσόλα και flat bottomed τιμόνι πάνω-κάτω.
Επί των μηχανικών μερών, το Galaxy Starship 7 πατάει στην πλατφόρμα Global Energy Architecture και διαθέτει την «σούπερ ηλεκτρική υβριδική τεχνολογία Θορ». Πίσω από την καρτουνίστικη περιγραφή των Κινέζων, κρύβονται δυο plug-in υβριδικές εκδοχές. Αμφότερες με ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων και μονό ηλεκτροκινητήρα, που τροφοδοτούν τους εμπρός τροχούς, με τη βασική να αξιοποιεί μπαταρία 8,05 kWh και την κορυφαία 19,09 kWh. Το θερμικό μοτέρ αποδίδει 110 ίππους και 136 Nm, ενώ το ηλεκτρικό προσθέτει 215 ίππους και 262 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι αυτός που κινεί το αυτοκίνητο, δηλαδή, έχοντας τον βενζινοκινητήρα σε ρόλο γεννήτριας. Συνδυασμός που, μαζί με τη μεγάλη μπαταρία, μπορεί να εξασφαλίσει μέχρι 1.420 χλμ. διαδρομών (55 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία με τη μικρή, 120 χλμ. με τη μεγάλη) πριν το Starship χρειαστεί στάση σε βενζινάδικο ή φορτιστή! Βέβαια το νούμερο αυτό αφορά τον επιεική κινεζικό κύκλο μετρήσεων CLTC.
Ακόμα πιο εντυπωσιακή, η τιμή του Galaxy Starship 7. Στην Κίνα ξεκινά από τις 99.800 γουάν, που αντιστοιχούν σε μόλις 12.976 ευρώ! Αξίζει να αναφερθεί πως ούτε η κορυφαία έκδοση Pilot Edition, δεν ξεπερνά το ισοδύναμο των 17.300 ευρώ (132.800 γουάν/12.793 ευρώ).