Η Geely δείχνει τρομερή αισιοδοξία για το νέο της C-SUV, που όχι μόνο βαφτίζει με ένα φαντασμαγορικό όνομα αλλά παράλληλα, τού δίνει γραμμές από Porsche Macan και Cayenne. Ο λόγος για το νέο Galaxy Starship 7, του οποίου το όνομα μπορεί να θυμίζει ταινία ή σειρά επιστημονικής φαντασίας, ωστόσο οι Κινέζοι θέλουν να το κάνουν πρωταγωνιστή στη δημοφιλέστερη κατηγορία παγκοσμίως.
Το Galaxy Starship 7 φτάνει τα 4.740 χλστ. σε μήκος (1.905 χλστ. πλάτος, 1.685 χλστ. ύψος, 2.755 χλστ. μεταξόνιο), τοποθετούμενο στο άνω άκρο του C-Segment. Κυριότερα, συνοδεύεται από ένα παρουσιαστικό που κάλλιστα σε κάνει να νομίζεις ότι προέρχεται από «τζάκι». Το εμπρός μέρος κυριαρχείται από τα δυναμικά ενιαία LED φωτιστικά σώματα, ενώ στο προφίλ και μέχρι πίσω έχουμε φουλ της Porsche. Ζάντες, σιλουέτα (ειδικά στους ώμους, την πίσω κολώνα, την καμπύλη της οροφής και «γλουτιαία περιοχή») και φανάρια είναι σαν να βλέπεις παραλλαγή Macan ή Cayenne. Αντιγραφή, πάντως, δεν το λες με τίποτα.
Στο εσωτερικό τώρα, βρίσκουμε τη γνώριμη, «διαστημική», εικόνα που απαντάται σχεδόν σε κάθε νέο κινεζικό μοντέλο. Μια τεράστια οθόνη αφής σε κέντρο-κορυφή ταμπλό, ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων (μακρόστενος εδώ) μπροστά από τον οδηγό, ευθείες και μακρόσυρτες γραμμές στους αεραγωγούς του κλιματισμού, κορυφαία υλικά, φαρδιά κεντρική κονσόλα και flat bottomed τιμόνι πάνω-κάτω.
Επί των μηχανικών μερών, το Galaxy Starship 7 πατάει στην πλατφόρμα Global Energy Architecture και διαθέτει την «σούπερ ηλεκτρική υβριδική τεχνολογία Θορ». Πίσω από την καρτουνίστικη περιγραφή των Κινέζων, κρύβονται δυο plug-in υβριδικές εκδοχές. Αμφότερες με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων και μονό ηλεκτροκινητήρα, που τροφοδοτούν τους εμπρός τροχούς. Οι πληροφορίες προς το παρόν αναφέρουν μόνο το μέγεθος των μπαταριών, που φτάνουν τα 19,09 kWh και 28,94 kWh, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία 101 και 150 χλμ. αντίστοιχα (πάντα στον κινεζικό κύκλο CLTC). Πλήρης τεχνική αποκάλυψη, αλλά και τιμές, θα ανακοινωθούν τις προσεχείς εβδομάδες.