Οι ροές νέων αυτοκινήτων από την Κίνα στην Ευρώπη συνεχίζονται, αυτή τη φορά στοχεύοντας στο αγροτικό κοινό. Και με τι «όπλο»; Ένα pick up μεγαλύτερο των Ford Ranger και Toyota Hilux, με 440 άλογα.
Το Maxus eTerron 9 έχει τα παραπάνω προσόντα, κάνοντας πρεμιέρα στη διεθνή έκθεση επαγγελματικών στο Ανόβερο. Η Maxus (θυγατρική της SAIC) χαρακτηρίζει το νέο της μοντέλο ως το πρώτο EV 4×4 αγροτικό στην Ευρώπη, κατασκευασμένο σε δική του ηλεκτρική πλατφόρμα. Το eTerron 9 θυμίζει αρκετά το Ford F-150 Lightning από μπροστά, ωστόσο το πελώριο «MAXUS» στη μάσκα δηλώνει με περίσσια θέρμη την καταγωγή του. Η σχεδιαστική φόρμα ακολουθεί τις κλασσικές γραμμές των pick up, την ώρα που οι διαστάσεις το τοποθετούν πάνω από το μέσο όρο. Με μήκος 5.500 χλστ. είναι μακρύτερο κατά 140 χλστ. από το Ranger και 175 χλστ. από το Hilux, ενώ υπάρχει και πόρτα ενδιάμεσα της καρότσας και της καμπίνας που επιτρέπει τη μεταφορά αντικειμένων μήκους έως 2,4 μέτρα.
Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται εντός (εξ ου και η ανωτέρω δυνατότητα), όπως σε ένα κανονικό αυτοκίνητο, ενώ το ίδιο ισχύει για τα εμπρός. Τα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού μπορούν να ξαπλώσουν πλήρως, δημιουργώντας -σε συνδυασμό με τα πίσω- έναν χώρο 1.700 χλστ. που κοιμίζει δυο άτομα. Κατά τα λοιπά, πάνω από 20 αποθηκευτικοί χώροι φροντίζουν για την πρακτικότητα και η ενιαία διάταξη των οθονών για την ψηφιακότητα.
Η κίνηση του eTerron 9 είναι ευθύνη δυο ηλεκτροκινητήρων, συνδυαστικής απόδοσης 442 ίππων, που εξασφαλίζουν 0-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δλ. και ελκτική ικανότητα 3.500 κιλών (620 κιλά το ωφέλιμο φορτίο της καρότσας). Μια μπαταρία 102 kWh προσφέρει αυτονομία 430 χλμ., με ισχύ φόρτισης ως 115 kW σε ταχυφορτιστή και πλήρωση ενέργειας από 20 σε 80% εντός 40 λεπτών. Στάνταρ είναι και η αερανάρτηση, με πολλαπλά προγράμματα λειτουργίας (Normal, Sand, Mud και Custom), ωστόσο τιμές δεν ανακοινώνονται ακόμα. Στο τελευταίο τρίμηνο του έτους θα ξεκινήσει η διάθεση του νέου Maxus, οπότε τότε θα εμφανιστεί και ο τιμοκατάλογος.