Η Alfa Romeo Giulia GTAm ούτως ή άλλως είναι κούκλα, από το εργοστάσιο. Οι ήδη γοητευτικές γραμμές της Giulia QV γίνονται προκλητικές στην κορυφαία της έκδοση, με την προσθήκη φαρδύτερων φτερών, χαμηλωμένης ανάρτησης, αεροδυναμικών βοηθημάτων και μεγαλύτερων ζαντών. Γιατί να μην πάει ένα νούμερο παραπάνω στα «πατούμενα»;
Η αμερικανική AL13 Wheels Design + Technik έβαλε το μοντέλο της AL13 R110.6 στις τέσσερις άκρες της Ιταλίδας, κάνοντάς την σίγουρη νικήτρια σε πάσης φύσεως αυτοκινητικά καλλιστεία. Το σχέδιο μιμείται το «χωστό» μοτίβο και τη διαμόρφωση των ακτινών του εργοστασιακού σετ, αλλά με μια περισσότερη οπή (6 αντί 5) και πιο προτεταμένο δαχτυλίδι. Σημαντικότερη διαφορά συνιστά το μεγαλύτερο μέγεθος, που πλέον ανέρχεται στις 21 ίντσες (από 20). Αναμενόμενα, διαφορετικές είναι οι διαστάσεις και των ελαστικών. Από 265/30 R20 εμπρός και 285/30 R20, εδώ μετρούν 275/25 R21 και 305/25 R21 αντίστοιχα, κάτι που απαιτεί πολλαπλάσια εγρήγορση από τον οδηγό για λακκούβες, σαμάρια και πεζοδρόμια. Βέβαια άλλο να έχεις το νου σου σε ελληνικό δρόμο άλλο σε ιαπωνικό, καθότι το αυτοκίνητο κυκλοφορεί στην Ιαπωνία.
Να θυμίσουμε πως η σύγχρονη GTAm απολαμβάνει 540 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και 600 Nm στις 2.500 σ.α.λ. από τον -καταγωγής Ferrari- 2.9 V6 twinturbo, μειωμένο κατά 100 κιλά βάρος σε σχέση με την απλή Giulia QV (1.520 στο σύνολο), roll cage, αναλογία 2,81 κιλών ανά ίππο, 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ. και τελική 290 χλμ./ώρα. Οι επιδόσεις βέβαια μπορεί να διαφέρουν ελαφρά, λόγω των μεγαλύτερων τροχών και των φαρδύτερων ελαστικών.