Η σημερινή Giulia QV κάνει μια βουτιά στο χρόνο και επιστρέφει στις Alfa Romeo των 60’s, αποκτώντας ρετρό εμφάνιση με έμπνευση από την πρώτη Giulia!
Το συγκινησιακά φορτισμένο και γεμάτο ρομαντισμό (και ανθρακονήματα, ειδικά στο εμπρός μέρος) αμάξωμα, προέρχεται από τον Τορινέζο καροσερίστα ErreErre Fuoriserie. To εμπρός μέρος πλέον δείχνει σαν να προήλθε από κάποια Giulia Tipo 105, με τη σχεδόν κάθετη γωνία και τα διπλά στρογγυλά φανάρια, συνοδεία του αρκετά μικρότερου θυρεού στο κέντρο. Επειδή κάτω από το καπό υπάρχει ο 2.9 V6 twinturbo, βέβαια, υπάρχουν μεγάλες εισαγωγές στον προφυλακτήρα και αεραγωγοί στο καπό, ώστε να αποβάλλουν μεγαλύτερες ποσότητες θερμότητας από το μηχανοστάσιο.
Στο προφίλ δεσπόζουν οι χαρακτηριστικές ζάντες με τις 15 τρύπες, που επίσης μοιάζουν να έχουν μπει σε χρονοκάψουλα από το 1960. Εδώ, φυσικά, είναι αλουμινίου και 19 ιντσών, συνοδευόμενες από προσθήκες στο αμάξωμα που το φέρνουν πιο κοντά σε εκείνο της Tipo 105, από πλευράς γραμμών. Πίσω τώρα, η αλήθεια είναι πως κάπου μπερδεύτηκαν οι Ιταλοί. Τα φουσκώματα παραπέμπουν σε wide bodykit, ο διαχύτης και οι διπλές απολήξεις στο κέντρο σε Giulia GTA, η διπλή αεροτομή στο χείλος της οροφής σε aftermarket βελτιωμένο και τα νέα LED φανάρια περισσότερο σε 33 Imola, παρά στην πρώτη «Ιουλία». Όπως αναφέρει ο σχεδιαστής της, όμως, «είναι σαν να φοράει η εγγονή το φόρεμα της γιαγιάς της»!
Κάτω από το φόρεμα, βέβαια, κρύβεται ένα από τα κορυφαία super sedan της σύγχρονης εποχής. Και μάλιστα σε βελτιωμένη μορφή, καθώς ο κινητήρας εμφανίζεται ανεβασμένος στα 570 άλογα και 680 Nm, από τους 520 ίππους και τα 600 Nm της Giulia QV. Συν τοις άλλοις, εδώ υπάρχει και ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Bilstein. Όπως σε κάθε τέτοιο restomod όμως, το κόστος είναι αυτό που κάνει τα περισσότερα μάτια να γουρλώνουν. Μαζί με το αυτοκίνητο-δότη που χρειάζεται για να υλοποιηθεί η ErreErre Fuoriserie, η τιμή τοποθετείται στο συγκλονιστικό επίπεδο των 400.000 ευρώ προ φόρων!