Η κινεζική επέλαση δεν εξαιρεί ούτε τους Αμερικανούς, έχοντας μπει για τα καλά στο «πετσί» της Dodge. Η φίρμα από το Μίσιγκαν εκμεταλλεύεται τις σχέσεις της μητρικής Stellantis με την GAC, για να προσφέρει στην αγορά του Μεξικό το Attitude. Ένα σεντάν με τα όλα του, που επί της ουσίας είναι ένα made in China μοντέλο με άλλα σήματα.
Το πολύ καλαίσθητο, αιχμηρό και μπόλικο σε διαστάσεις (4.700 χλστ. μήκος, 2.736 χλστ. μεταξόνιο, 1.850 χλστ. πλάτος) Attitude μπορεί να φέρει τα διακριτικά της Dodge, όμως δεν είναι άλλο από το Empow που διαθέτει στην Κίνα η Trumpchi (μια από τις θυγατρικές της GAC). Εξωτερικά τα δυο αυτοκίνητα είναι πανομοιότυπα, ενώ υπάρχει και σπορ έκδοση με αεροτομή, splitter, ποδιές και τετραπλές απολήξεις στην εξάτμιση. Εσωτερικά διαφοροποιούνται περισσότερο, καθώς το Dodge βάζει πολλές κόκκινες πινελιές (σαν το σήμα της μάρκας) σε ταμπλό, αεραγωγούς, καθίσματα και επενδύσεις, στην ίδια κορυφαία έκδοση. Η ενιαία διάταξη των οθονών (7 ίντσες το ψηφιακό καντράν, 10,25 ίντσες το infotainment) είναι στάνταρ σε όλη τη γκάμα, όπως και το cruise control, η κάμερα οπισθοπορείας και πολλά ακόμα.
Την κίνηση του Attitude αναλαμβάνει ένας 1.500άρης τετρακύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας, απόδοσης 170 ίππων και 270 Nm, που τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Στην Κίνα υπάρχει τόσο υβριδικό σύνολο 235 ίππων, όσο και 2.0λιτρο τούρμπο 265 ίππων (βελτιωμένο από την ABT μάλιστα), ωστόσο η παραλλαγή της Dodge στερείται πλουραλισμού. Αυτό που δεν γινόταν να στερηθεί, είναι οι ακαταμάχητες τιμές.
Το Attitude ανοίγει τον τιμοκατάλογο από τις 399.900 πέσος, που αντιστοιχούν σε μόλις 18.966 ευρώ. Ακόμα και το πλουσιότατο GT, με το bodykit, τις 18άρες, την ηλιοροφή, τα δερμάτινα καθίσματα και μια πλειάδα συστημάτων ασφαλείας, δεν κοστολογείται πάνω από το ανάλογο των 23.188 ευρώ (488.900 πέσος)!