Νέα μοντέλα
Δύο χρόνια μετά το λανσάρισμά του στην Ευρώπη, το πρώτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο Nissan LEAF διατίθεται και ως ΤΑΧΙ σε πολλές χώρες, όπως στην Ολλανδία, Ελβετία, Γερμανία, Πορτογαλία, Ισπανία και Αγγλία, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες μεγάλες…
Το Leon τόσο στην πρώτη όσο και στη δεύτερη γενιά του προσφέρονταν με σπορ πακέτο αισθητικής αναβάθμισης, το οποίο του χάριζε ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση κυρίως εξωτερικά. Η SEAT παρουσιάζει ανάλογο πακέτο και για το νέο Leon, το οποίο προς το…
Την περασμένη εβδομάδα, η Renault μέσω της σελίδας της στο facebook, ρώτησε τους επισκέπτες της αν θα ήθελαν να μια κάμπριο έκδοση του μικρού ηλεκτρικού ZOE, για το οποίο ο σχεδιαστής Theophilus Chin παρουσιάζει την δική του εκδοχή. Όπως βλέπετε στις…
Η Skoda, στην έκθεση Worthersee παρουσίασε το πολύ δυναμικό σχεδιαστικά Rapid SPORT, το οποίο δεν αποκλείεται να αποτελεί τον προάγγελο μιας πιθανής έκδοσης Rapid RS, καλύπτοντας έτσι το κενό μεταξύ της Fabia RS και της νέας Octavia RS, που θα παρουσιαστεί…
Ο διάσημος σχεδιαστής μόδας Roberto Cavalli με την σύζυγο του Eva παρουσίασαν το MINI Paceman Cooper S με τη δικά τους υπογραφή στην εκδήλωση Life Ball, που πραγματοποιείται στη Βιέννη και τα έσοδά από την πώλησή του θα δοθούν για τη μάχη κατά του AIDS…
Συναρπαστική, γοητευτική, μυώδης και εκρηκτική. Μια Alfa Romeo με ανόθευτο οδηγικό χαρακτήρα, τιμόνι «ξυράφι» με 1,7 στροφές από άκρη σε άκρη, σκληρή όσο και όπως πρέπει ανάρτηση και κινητήρα ατμοσφαιρικό με πολλά κυβικά: 3,2 λίτρα V6 με γυαλισμένους…
Το πρώτο προσθιοκίνητο RS της Ford διέφερε σε ποσοστό 80% από το εξαιρετικό στις απλές εκδόσεις του Focus, που βασίστηκε. Εξελίχθηκε από τους γκουρού του τμήματος Rally Sport της εταιρείας μηχανικούς, με τη συμβολή των οδηγών της εργοστασιακής…
Θα μπορούσε εύκολα να αποτελεί μια προσθιοκίνητη Ferrari της εποχής τόσο μέσω της πολύ προχωρημένης εμφάνισής του, όσο και του οδηγικού του ταμπεραμέντου, ωστόσο το γνωρίσαμε και το αγαπήσαμε ως το πιο ενδιαφέρον και σπορ Fiat της…
Τo πιο αντρικό πισωκίνητο roadster με κινητήρα διαμάντι και οδική συμπεριφορά που αν δεν το’χες, καλύτερα να το πάρκαρες ξεσκούφωτο στα στέκια της παραλιακής (τότε). Το πρώτο S2000 ήταν ατίθασο όντας πολύ δυνατό και δύστροπο στο όριο αλλά το
Αν τα EVO ανέκαθεν είχαν κάτι να πουν στον ενθουσιώδη οδηγό, τότε το τελευταίο κάθε γενιάς έπασχε από λογοδιάρροια. Έτσι έχουμε το τελευταίο της πρώτης γενιάς (EVO III), το τελευταίο της 2ης γενιάς (EVO VI) και το τελευταίο και καλύτερο EVO που φτιάχτηκε ποτέ…
Μαζί με το ξαδελφάκι του Saxo της Citroen ήταν γνωστά με το παρατσούκλι «τα πασχαλιάτικα» στις πιάτσες των φαναρτζήδων λόγο της συχνότητας επισκέψεών τους σε αυτούς. Τα τσουγκρίσματα οφείλονταν στο γεγονός ότι αποτέλεσε ένα προσιτό αυτοκίνητο της…
Διαλέξαμε αυτό το Impreza STi, γιατί διέθετε και στη χώρα μας το ρυθμιζόμενο κεντρικό διαφορικό DCCD και το οποίο για πρώτη φορά μπορούσε να αποτρέψει την αρχικά υποστροφική συμπεριφορά ενός Impreza. Αν και πιο φιλικό στην οδήγηση αυτής της γενιάς το STi…












