Νέο μικρό ηλεκτρικό SUV Hyundai Inster

Η Hyundai παρουσιάζει για πρώτη φορά το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μίνι SUV μοντέλο της Inster, κάνοντας πρεμιέρα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Busan, στην Κορέα. Η ονομασία του προέρχεται από τις λέξεις «intimate» (οικείο) και «innovative» (καινοτόμο), ενώ αντικατοπτρίζει επίσης την εξέλιξη από το βενζινοκίνητο Hyundai Casper που παρουσιάστηκε το 2021 και πωλείται αποκλειστικά στην εγχώρια αγορά.

Οι ομοιότητες του Inster με το Casper φαίνονται και εμφανισιακά, καθώς το σχήμα των δυο μικρών Hyundai μοιάζει αρκετά. Καμία σχέση με τις διαστάσεις, ωστόσο, με το Inster να είναι σημαντικά μεγαλύτερο του Casper. Το μίνι EV φτάνει τα 3.825 χλστ. στο μήκος, ξεπερνώντας κατά 230 χλστ. το βενζινοκίνητο αδερφάκι του, ενώ στο μεταξόνιο η διαφορά αγγίζει τα 180 χλστ. (2.580 χλστ. το Inster, 2.400 χλστ. το Casper). Πλάτος και μεταξόνιο (1.610 και 1.575 χλστ. αντίστοιχα) δεν απέχουν ιδιαίτερα, τη στιγμή που και σχεδιαστικά το Inster δείχνει την Casper καταγωγή του, με τις απαραίτητες διαφοροποιήσεις: κλειστή μάσκα, μεγαλύτερα κυκλικά LED, πιο δυναμικά φωτιστικά σώματα, νέες και πιο αεροδυναμικές ζάντες.

Μικρές αλλαγές έχουμε και στο εσωτερικό, με το Inster να ξεχωρίζει για τις δυο οθόνες των 10,25 ιντσών σε ψηφιακό καντράν και infotainment. H πρακτικότητα και οι χώροι είναι τα μεγάλα ατού, καθώς όλα τα καθίσματα (πλην οδηγού, προφανώς) αναδιπλώνονται. Τα πίσω σύρονται κιόλας, διαμορφώνοντας το χώρο αποσκευών μεταξύ 280 και 351 λίτρων – τιμές εξαιρετικές (ειδικά η δεύτερη) για αυτοκίνητο 3,8 μέτρων.

Εξαιρετικές καταγράφονται και οι τιμές της αυτονομίας. Το Inster προσφέρεται σε δυο εκδόσεις, Standard και Long Range, με μπαταρίες 42 kWh και 49 kWh αντίστοιχα. Η Standard κινείται από ηλεκτροκινητήρα 97 ίππων και 147 Nm, έχοντας τη δυνατότητα να διανύσει πάνω από 300 χλμ. με μια φόρτιση. Η Long Range πηγαίνει σημαντικά μακρύτερα, στα 355 χλμ., έχοντας παράλληλα και περισσότερη δύναμη (115 άλογα, ίδια η ροπή). Η μέγιστη ισχύ φόρτισης φτάνει τα 120 kW και επιτρέπει πλήρωση από 10 σε 80% εντός 30 λεπτών, ενώ η σύνδεση με παροχή 11 kW κάνει το 0-100% σε 4 ώρες για το Standard και σε 4,35 ώρες για το Long Range. Επιπρόσθετα, η τεχνολογία V2L μετατρέπει το Inster σε πάροχο ρεύματος για τη φόρτιση ηλεκτρικού πατινιού ή άλλων συσκευών.

Το πολυαναμενόμενο ηλεκτρικό SUV της Hyundai θα λανσαριστεί στην Κορεά τις προσεχείς εβδομάδες, αλλά θα το δούμε και στην Ευρώπη. Αργότερα βέβαια, προς το τέλος του έτους, με σκοπό να ανταγωνιστεί τα Dacia Spring, Citroen e-C3, Fiat Grande Panda και BYD Dolphin.

Get it on Google Play Download on the App Store