Κεραυνός εν αιθρία από την MG, η οποία παρουσίασε ξαφνικά το πρωτότυπο EXE181 και φανέρωσε τα πλάνα της για την εξέλιξη hypercar στο μέλλον. Ένα hypercar αμιγώς ηλεκτρικό και άκρως αεροδυναμικό, με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,181!
Από εκεί απορρέει το δεύτερο μισό του ονόματος (Cd 0,181), με το πρώτο να έχει τις ρίζες του στο 1959 και ένα αντίστοιχο πρωτότυπο που είχε κατασκευάσει τότε η MG. Το EXE181 ακόμα βρίσκεται στο στάδιο του rendering, δείχνοντας τις τάσεις της κινεζοβρετανικής εταιρίας προς την εξέλιξη ενός μοντέλου πολύ πάνω από το Cyberster, με σκοπό να ανταγωνιστεί τα ηλεκτρικά hypercars που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια στην Κίνα. Ο σχεδιασμός αποτελεί εξ ολοκλήρου αποτέλεσμα υπολογιστικών προγραμμάτων και προσομοιώσεων δοκιμών σε σήραγγα, με αποτέλεσμα έναν από τους καλύτερους συντελεστές οπισθέλκουσας στην ιστορία της αυτοκίνησης, άσχετα αν αναφερόμαστε σε οχήματα παραγωγής, αγωνιστικά ή πρωτότυπα.
Η φουτουριστική δημιουργία της MG μοιάζει να μην έχει κινητήρα πίσω από τον οδηγό, ο οποίος είναι και ο μοναδικός που μπορεί να κάτσει στην καμπίνα. Το EXE181 είναι μονοθέσιο, σε μια διαρρύθμιση που θυμίζει μαχητικό αεροσκάφος (ή εικόνες Formula 1 από το μέλλον) και υπογραμμίζει την προσήλωση των σχεδιαστών στην αεροδυναμική απόδοση. Η MG δεν ανακοινώνει κανένα τεχνικό χαρακτηριστικό, πέρα από το Cd και ότι το EXE181 είναι ηλεκτρικό. Κοιτώντας τις φωτογραφίες από το εσωτερικό, όμως, διακρίνουμε ένα γραφικό στην οθόνη που υποδηλώνει την ύπαρξη 4 ηλεκτροκινητήρων (ένας ανά τροχό), σε μια διάταξη παρόμοια του Rimac Nevera.
Το κροατικό hypercar είναι και ο στόχος, εξάλλου, κρίνοντας από τα 1,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα που ανακοινώνονται (στα 1,82 δλ. έχει μετρηθεί το Nevera). Για να επιτευχθεί τέτοιο νούμερο, δεδομένα μιλάμε για τουλάχιστον 1.000 ίππους συνδυαστικής δύναμης από τα τέσσερα μοτέρ, δίχως να αποκλείεται ακόμα μεγαλύτερη ισχύς. Τώρα αν θα μπει στην παραγωγή, εξαιρετικά απίθανο – σε αυτή τη μορφή τουλάχιστον. Μια πιο νορμάλ εκδοχή supercar, που θα πάρει τη θέση του Cyberster ως κορωνίδα της MG γκάμας, στέκει πολύ περισσότερο ως σενάριο.