Η Kia ετοιμάζεται για το λανσάρισμα του νέου K8, το οποίο διατηρεί το στυλ λιμουζίνας που γνωρίζαμε από το απερχόμενο, αλλά δεν θυμίζει σε τίποτα εκείνο εμφανισιακά. Κύριος λόγος; Η ριζικά διαφορετική εμφάνιση, που δανείζεται πολλά στοιχεία από το EV9.
Πρωταγωνιστής του μεγάλου Κορεάτη δεν είναι άλλος από το εμπρός μέρος. Εκεί όπου συναντάμε εντελώς διαφορετική προσέγγιση, με δυο μεγάλα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν σφεντόνα (διαγώνιο «Y», να το θέσουμε πιο «επιστημονικά») να κυριαρχούν, μια λωρίδα LED να τα ενώνει, το νέο σήμα της εταιρίας από πάνω και τον γεμάτο εισαγωγές (κάποιες ψεύτικες) προφυλακτήρα. Ενιαία διάταξη χαρακτηρίζει και τα πίσω φανάρια, ακολουθώντας το μοτίβο των μπροστινών και αποτελώντας στην ουσία «καθρέπτη» τους.
Από το εσωτερικό δεν έχουμε ακόμα εικόνα, αλλά ήδη το σημερινό διαθέτει διπλές οθόνες 12,3 ιντσών (μία για το ψηφιακό καντράν, μία για το infotainment), head-up display 12 ιντσών και πλειάδα συστημάτων ασφαλείας, αλλά και συνδεσιμότητας. Μοναδικό εξοπλιστικό στοιχείο είναι επίσης η λειτουργία Smart Support στο κάθισμα του οδηγού, που σφίγγει τα πλαϊνά και χαμηλώνει το έδρανο στην οσφυϊκή περιοχή όταν η ταχύτητα ξεπεράσει τα 130 χλμ./ώρα ή έχει επιλεγεί το Sport Mode. Γενικότερα, πάντως, δεν περιμένουμε τις δραματικές αλλαγές του αμαξώματος στην καμπίνα, κάτι που ισχύει και για το μηχανοστάσιο.
Στο σημερινό K8 αναλαμβάνουν 3 κινητήρια σύνολα ατμοσφαιρικής φύσεως. Η βασική επιλογή απαρτίζεται από τον 2.5άρη τετρακύλινδρο των 197 ίππων και 248 Nm, στη συνέχεια έχουμε έναν 3.5 V6 LPI (Liquid Propane Injection) 240 ίππων και 314 Nm, ενώ στην κορυφή βρίσκουμε τον 3.5 V6 GDI (Gasoline Direct Injection) στα 300 άλογα και 359 Nm. Όλα τα K8 συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ το κορυφαίο συνεργάζεται με σύστημα τετρακίνησης. Περισσότερες πληροφορίες για το νέο θα έχουμε μέσα στον Αύγουστο, όπως υπόσχεται η Kia.