Η Kia παρουσίασε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου -και μήκους 5.015 χλστ.- K8, που εντυπωσιάζει τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανικά.
Το K8 αποτελεί τον αντικαταστάτη του K7, που κυκλοφορεί με το όνομα Cadenza στη Βόρειο Αμερική. Ανεξαρτήτως ονομασίας, έχουμε να κάνουμε με τον ανταγωνιστή των Audi A6, BMW Σειρά 5 και Mercedes E-Class από την Kia, που κεντρίζει κάθε βλέμμα με την ξεχωριστή του εμφάνιση. Στο εμπρός μέρος δεσπόζει η χαρακτηριστική «μύτη τίγρης» και το νέο σήμα της Kia. Η μάσκα διακρίνεται για την διαμαντοειδή διαμόρφωση της γρίλιας, ενώ στο προφίλ ξεχωρίζει η χαμηλή γραμμή της οροφής και το fastback τελείωμα στο πίσω μέρος. Εκεί, τα φαντασμαγορικά φωτιστικά σώματα σε σχήμα οριζόντιου «Y» ενώνονται με μια λωρίδα LED και χαρίζουν μια μοναδική ταυτότητα στα μετόπισθεν του K8.
Στο εσωτερικό συναντάμε διπλές οθόνες 12 ιντσών (μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, μία για το σύστημα πολυμέσων), που κυριαρχούν στο πάνω μέρος του ταμπλό. Ένα ταμπλό που χαρακτηρίζεται από τα ποιοτικά υλικά και την παρουσία δέρματος σε κάθε σπιθαμή του, ενώ για πρώτη φορά αυτοκίνητο της Kia εφοδιάζεται με το premium ηχοσύστημα Meridian, που αποτελείται από 14 ηχεία. Μοναδικό εξοπλιστικό στοιχείο είναι επίσης η λειτουργία Smart Support στο κάθισμα του οδηγού, που σφίγγει τα πλαϊνά και χαμηλώνει το έδρανο στην οσφυϊκή περιοχή όταν η ταχύτητα ξεπεράσει τα 130 χλμ./ώρα ή έχει επιλεγεί το Sport Mode.
Υπεύθυνα για την ενεργοποίηση του έξυπνου καθίσματος, είναι 3 κινητήρια σύνολα ατμοσφαιρικής φύσεως. Η βασική επιλογή απαρτίζεται από τον 2.5άρη τετρακύλινδρο των 197 ίππων και 248 Nm, στη συνέχεια έχουμε έναν 3.5 V6 LPI (Liquid Propane Injection) 240 ίππων και 314 Nm, ενώ στην κορυφή βρίσκουμε τον 3.5 V6 GDI (Gasoline Direct Injection) στα 300 άλογα και 359 Nm. Όλα τα K8 συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ το κορυφαίο συνεργάζεται με σύστημα τετρακίνησης.