Η BMW M3 είναι ένα από τα τελευταία sportscars που συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά κι αυτό με ημερομηνία λήξης συνοδεύεται. Στην Ιαπωνία, ας πούμε, ήρθε αυτή η ώρα. Η εκεί BMW, ωστόσο, δεν αφήνει τη μηχανική μετάδοση να αποχωρήσει, πριν να την αποχαιρετήσει με το δέοντα τρόπο.
Η M3 MT (Manual Transmission) Final Edition συνδυάζει το Alpine White, Black Sapphire ή M Brooklyn Grey χρώμα του αμαξώματος με χρυσαφί ζάντες, προκαλώντας -ειδικά στο λευκό- μια νοσταλγική ανακίνηση αναμνήσεων από τις M3 E30 που κυριαρχούσαν στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού. Το σχέδιο και ο χρωματισμός των τροχών, εξάλλου, εμπνέονται από τη M3 του Roberto Ravaglia. Αυτή είναι και η μοναδική διαφοροποίηση στο εξωτερικό της Βαυαρής, καθώς όλα τα υπόλοιπα στοιχεία είναι κοινά με της απλής M3.
Εξίσου περιορισμένες οι αλλαγές και στην καμπίνα των επιβατών, με τις κόκκινες πινελιές στα paddles αλλαγής σχέσεων και τις πλάτες των μπάκετ καθισμάτων να διαχωρίζουν τη Final Edition από τις κοινές. Εννοείται ότι πρωταγωνιστής δεν είναι άλλος, από τον λεβιέ του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.
Κάτω από το καπό ο διτούρμπινος 3.0λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά βαίνει απαράλλαχτος, στα 480 άλογα και 550 Nm. Μόνο η απλή M3 συνδυάζεται με πεντάλ συμπλέκτη, κάτι που σημαίνει ότι τα 510 άλογα της Competition δεν προσφέρονται. Όχι ότι πειράζει, καθώς στα 4,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα η M3 MT συγκαταλέγεται στα ταχύτερα χειροκίνητα της αγοράς. Εν προκειμένω και στα πιο συλλεκτικά, καθώς η παραγωγή θα περιοριστεί στα 150 κομμάτια (50 για κάθε διαθέσιμη απόχρωση) -όλα για την αγορά της Ιαπωνίας- και δεν αποκλείεται να χρειαστεί κλήρωση, ώστε να αποφασιστεί ποιοι θα τα αποκτήσουν.