Δεν είναι κάποιο μυστικό ότι το χειροκίνητο κιβώτιο κοντεύει να εξελιχθεί σε collector’s item, ακόμα και στα σπορ αυτοκίνητα. Η BMW το γνωρίζει, το αναγνωρίζει και προτείνει στον κόσμο να σπεύσει στις αντιπροσωπείες, όσο υπάρχουν ακόμα τετράτροχα με μηχανική μετάδοση.
Το μέλος του Δ.Σ. του M GmbH, Frank Weber, παραχώρησε συνέντευξη, στην οποία παρότρυνε το αγοραστικό κοινό να κινηθεί τάχιστα αν ενδιαφέρεται για την απόκτηση χειροκίνητης BMW M: «Αναμφίβολα είναι διασκεδαστικά προϊόντα, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς. Ο αριθμός τους όσο πάει και μειώνεται από πλευράς πωλήσεων. Όσο κι αν μας/σας αρέσουν, δεν έχει ιδιαίτερη λογική από θέμα κόστους η συνέχιση της διαθεσιμότητάς τους. Αν θέλετε χειροκίνητη M, καλύτερα να την αγοράσετε τώρα».
Οι δηλώσεις του Weber έρχονται σε μερική αντίθεση με τις εμπορικές επιδόσεις των χειροκίνητων M, οι οποίες σε ορισμένες αγορές αντιπροσωπεύουν είτε σχεδόν είτε ακριβώς το 50% των πωλήσεων. Το θέμα, όμως, είναι αυτές οι τρεις λέξεις: «σε ορισμένες αγορές». Σε παγκόσμια κλίμακα, το 8άρι αυτόματο επισκιάζει το 6άρι μηχανικό. Και ο λόγος έχει να κάνει με την καθημερινή χρήση των αυτοκινήτων: «Έχουμε πελάτες που κάνουν 25.000-30.000 χλμ. τον χρόνο με BMW M, οι οποίοι δεν θέλουν να κολλάνε στην κίνηση και να παλεύουν με λεβιέ-συμπλέκτη στο σταμάτα-ξεκίνα», αποσαφηνίζει ο Γερμανός.
Παρόλα αυτά, ο κόσμος φαίνεται πως ακολουθεί τη συμβουλή του Weber και αγοράζει φουλ χειροκίνητες M, έστω σε κάποια μέρη του πλανήτη. Δεν είναι τυχαίο, εξάλλου, που η ζήτηση ήταν τέτοια ώστε ανάγκασε τη BMW στην τοποθέτηση μηχανικής μετάδοσης στη Z4 M40i, πιεσμένη ελαφρώς βέβαια από την παρουσία ανάλογης Toyota Supra αρκετούς μήνες πριν.