Αν ενδιαφέρεστε για κάποια από τις κορυφαίες των Alfa Romeo, θα πρέπει να συμβιβαστείτε με την απλή Giulia Quadrifoglio Verde. Κι αυτό, γιατί οι GTA και GTAm εξαφανίστηκαν από τους τιμοκαταλόγους, ούσες πλέον sold out!
Οι Ιταλοί ανακοίνωσαν πως κάθε μια από τις 500 διαθέσιμες GTA/GTAm βρήκαν αγοραστή, ενάμιση χρόνο μετά την έναρξη της διάθεσής τους. Πέρα από την Ευρώπη, τα υπερ-σεντάν από το Μιλάνο ταξίδεψαν μέχρι την Κίνα, την Ιαπωνία και την Αυστραλία, με την τελευταία να παίρνει 18 κομμάτια Η απόφαση για περιορισμό της παραγωγής στις 500 μονάδες εκτός της συλλεκτικότητας, ελήφθη και με βάση το θρύλο της πρώτης Giulia GTA, η οποία παρήχθη σε 500 αντίτυπα το 1965 από την Autodelta, διότι αυτός ήταν ο απαιτούμενος αριθμός για την homologation του Group 2 Turismo.
Συν τοις άλλοις, η επιστροφή των ονομάτων GTA και GTAm συμπλήρωσαν τους εορτασμούς για τα 110α γενέθλια της εταιρίας, ενώ αποτελούν τα τελευταία νέα μοντέλα (όχι νέες εκδόσεις) της που κινούνται αποκλειστικά από κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η επόμενη φουρνιά Alfa Romeo, προεξαρχούσης της Tonale, θα φέρει ηλεκτροκινητήρες είτε σε συνδυασμό με κανονικό μοτέρ, είτε αποκλειστικά (plug-in υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις, δηλαδή).
Τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα μελετήθηκε ειδικά για να αυξήσει την κάθετη δύναμη, με το splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, τις ποδιές, τον διαχύτη και την «απλώστρα» πίσω να φροντίζουν για το «βεντουζάρισμα» του αυτοκινήτου στην άσφαλτο. Το συνολικό βάρος στην Giulia Gran Turismo Alleggerita έχει μειωθεί κατά 100 ολόκληρα κιλά, χάρη στη χρήση ανθρακονημάτων στον άξονα μετάδοσης, στο καπό, στην οροφή, στον εμπρός προφυλακτήρα, στα εμπρός φτερά, τις προσθήκες των πίσω φτερών και τα αεροδυναμικά βοηθήματα. Ρόλο παίζουν και τα σπορ καθίσματα της Sabelt με τις ζώνες των 6 σημείων. Επιπλέον έχει γίνει χρήση αλουμινίου στον κινητήρα, στις πόρτες, στις αναρτήσεις και σε διάφορα ακόμα τμήματα, ενώ πολυανθρακική ρητίνη έχει χρησιμοποιηθεί στα πίσω παράθυρα.
Η ζυγαριά για την Giulia GTAm σταματά στα 1.520 κιλά και σε συνδυασμό με τους 540 ίππους εξασφαλίζεται αναλογία 2,82 κιλών ανά ίππο. Κατά συνέπεια, τα 3,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα μόνο εντύπωση δεν προκαλούν.